چاپ مطلب چاپ مطلب

۵ کشته و ۲ زخمی در حوادث رانندگی ۲ روز گذشته/از فوت مادر و کودک به دلیل بی احتیاطی پدر تا جان باختن عابر پیاده ۶۳ ساله+تصاویر

همای گیلان:بی احتیاطی و عدم توجه رانندگان به قوانین و مقررات رنندگی در ۲ روز گذشته حوادث تلخی را در استان گیلان رقم زده است.

photo_2016-02-08_15-34-50

بی احتیاطی و عدم توجه رانندگان به قوانین و مقررات رنندگی در ۲ روز گذشته حوادث تلخی را در استان گیلان رقم زده است. عابر پیاده ۶۳ ساله در یک حادثه رانندگی در شهرستان فومن جان خود را از دست داد.
 photo_2016-02-08_15-34-56
سرهنگ “تیمور شهیدی مقدم” با اعلام این خبر گفت: روز گذشته یک دستگاه سواری فورد در خیابان علامه طباطبایی شهر فومن با عابر پیاده ۶۳ ساله ای برخورد کرده که در اثر این حادثه عابر در دم جان باخت.
سرهنگ شهیدی مقدم با بیان اینکه کارشناسان پلیس راهور علت این حادثه را سرعت ریاد وعدم توجه به جلو راننده سواری فورد اعلام کردند، افزود: عدم توجه به جلو یکی از عمده ترین علل وقوع تصادفات در سال جاری در گیلان بوده است. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی در خصوص توجه به جلو، بیان داشت: رانندگان موظفند در حین رانندگی توجه و تمرکز کامل به جلو داشته تا بتوانند در مواقع بروز خطر پیش بینی و فرصت مناسب جهت عکس العمل متناسب برای جلوگیری از تصادف داشته باشد.
برخورد خونین دو موتورسیکلت، یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت سرهنگ “مهیار رستگار” رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: شب گذشته در محور روستایی بازکیاگوراب به راسکول شهرستان لاهیجان یک دستگاه موتورسیکلت به علت انحراف به چپ با یک دستگاه موتورسیکلت دیگر برخورد می نماید که در اثر این برخورد تمامی سرنشینان دو موتورسیکلت (۳ تن) به شدت مجروح و پس از حضور عوامل اورژانس بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌گردند.
سرهنگ رستگار با بیان اینکه متأسفانه راکب موتورسیکلت مقصر به علت شدت جراحات وارده و علیرغم تلاش تیم پزشکی جان خود را از دست داد، افزود: جمعیتی قابل توجهی از مردم خصوصاً در نواحی روستایی از موتورسیکلت به عنوان وسیله نقلیه استفاده می کنند و علیرغم تمامی اقدامات و تبلیغات صورت گرفته جهت استفاده از کلاه ایمنی باز هم بیشترین تلفات موتورسواران به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی می باشد.
بی احتیاطی در رانندگی،مرگ جوان ۲۲ ساله را رقم زد
در پی بی احتیاطی و عدم رعایت فاصله طولی از جانب دو راننده، جوانی ۲۲ ساله جان خود را در محور انزلی به رشت از دست داد. سرهنگ “مهیار رستگار” رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: شب گذشته یک دستگاه سواری پژو پارس در محور انزلی به رشت در حال تردد بود که ناگهان یک دستگاه سواری ریو با تغییر مسیر ناگهانی به پژو برخورد و سبب خروج از جاده پژو پارس شده که پس از خروج از جاده به گاردریل حاشیه راه برخورد می نماید.
photo_2016-02-08_15-35-00
رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در پی این برخورد راننده پژو که جوانی ۲۲ ساله بود به علت جراحات وارده در دم جان خود را از دست می دهد و راننده خودرو ریو نیز مجروح و روانه بیمارستان می شود، افزود: بی احتیاطی و عدم توجه به امر رانندگی و قوانین همچنان به عنوان یک تهدید جدی برای تمام هموطنان محسوب می‌شود. سرهنگ رستگار در پایان ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه ناگوار، رانندگان خواست، در هنگام تردد در جاده ها رعایت نکات ایمنی را چاشنی رانندگی خود قرار دهند تا به لطف و یاری خدا شاهد بروز اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.
مادر و کودک قربانی بی احتیاطی پدر بی احتیاطی و عدم توجه به جلو توسط راننده سواری پراید منجر به کشته شدن یک نوزاد ۳ ماهه به همراه مادرش در محور آستانه به رشت شد. سرهنگ “مهیار رستگار” رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان این خبر گفت: روز گذشته در پی وقوع یک حادثه دلخراش یک دستگاه سواری پراید که در محور آستانه به رشت در حال تردد بوده به عدم توجه کافی به جلو در امر رانندگی به حاشیه راه منحرف و به دو دستگاه وسیله نقلیه (یک دستگاه سواری پژو آردی و یک دستگاه پیکان وانت) که در شانه راه متوقف بودند برخورد کرد.
رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در پی وقوع این حادثه نوزاد دختر ۳ماه در دم فوت نموده و مادر نوزاد به شدت مجروح و پس از حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل می گردد، افزود: متأسفانه این مادر ۳۲ ساله نیز به علت شدت جراحات وارده و با وجود تلاش تیم پزشکی جان خود را از دست می دهد. سرهنگ رستگار در پایان ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه از رانندگان خواست، در همه حال با توجه و تمرکز کامل رانندگی نمایند چرا که یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی به دنبال خواهد داشت.
   photo_2016-02-08_15-35-08

About سردبیر ارشد

Check Also

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: افزایش اختیارات شوراها سبب جلب رضایت شهروندان می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: افزایش اختیارات شوراها سبب جلب رضایت شهروندان می‌شود/ شوراها نهادهای …