چاپ مطلب چاپ مطلب

۶۰۰۰ کامنت برای ماندن کیروش در تیم ملی در صفحه اینتساگرام حسن روحانی/اومی ماند؟!

همای گیلان:وب سایت رسمی برنامه نود-دانه های عرق روی پیشانی اش دیده می شد. در سرمای روزهای اول سال ۹۴ و هوای مطبوع فرودگاه امام(ره)، عرق کردن کی روش معنای خاصی داشت.

f9f9650a1ee07cdcf802a3ac76a4d780_226_187

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود و به نقل از روزنامه فرهیختگان، او مقابل گیت خروجی ایستاده بود و پاسپورتش زیر دست مامور نیروی انتظامی بود. او وقتی مشخصات کارلوس کی روش را وارد می کرد، سگرمه هایش درهم رفت و بعد به سرمربی تیم ملی اعلام کرد که به خاطر مسایل مالیاتی ممنوع الخروج شده است. کی روش لبخند تلخی زد و البته مترجمش کمی با مامور صحبت کرد که باید چه کرد و کجا رفت. سگرمه های کی روش این بار بیشتر در هم رفته بود.او به همراه مترجمش به تهران برگشتند تا ببینند که باید چه کنند. رئیس فدراسیون فوتبال به همراه خانواده اش به جزیره کیش رفته بود تا خوش بگذراند و البته وقتی شنید که چنین مشکلی برای کی روش پیش آمده است تصمیم گرفت به تهران برگردد. در هر حال دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال، یعنی علیرضا اسدی اولین نفری بود که در این باره مصاحبه کرد و میزان بدهی مالیاتی کی روش را یک میلیارد تومان اعلام کرد. در هر حال در روزهایی که روزنامه ها تعطیل بودند، سایتهای خبری حتی یک لحظه هم تعطیل نبودند و سایتها حسابی ماجرا را پوشش دادند. گزارشهای مختلفی نوشته شد که جلسه اخیر اسدی و کی روش باعث این اتفاقات شده است و حتی این دبیرکل جدید بوده که دستور داده کی روش ممنوع الخروج شود. ۵۰۰ میلیون تومان از بدهی مالیاتی کارلوس کی روش باقی مانده بود که البته فدراسیون هم نمی توانست آن را پرداخت کند.چون طبق قوانین مالیاتی، مالیات بر قرارداد اشخاص را باید خود اشخاص بدهند و البته فدراسیون فوتبال در یک حرکت عجیب، مالیات بر درآمد قرارداد کی روش را بر عهده گرفته است. هرچند گفته شد که فدراسیون فوتبال با چک تضمینی مشکل خروجی کارلوس کی روش را حل کرده است، اما دو روز بعد اعلام شد که مشکل کی روش با چک یکی از دوستانش توانسته مشکل خروجی اش را حل کند.

به کی روش چه توهینی شد؟

کارلوس کی روش در آخرین صحبتهایش اعلام کرد که در جلسه ای که با دبیرکل جدید داشته به او توهین شده است و البته مثل همیشه از کل ماجرا چیزی نگفت. اینکه دبیرکل جدید به کی روش چه گفته است در حد چند گمانه زنی مطرح شد که اتفاقا از سوی رسانه های نزدیک به کارلوس کی روش مطرح شد. یکی از این مسایل که خود کی روش هم به صورت غیرمستقیم به آن اشاره کرده بود،ماجرای اتهام دلالی به وی و دستیارانش بود که باعث شده بود وی جلسه اش را با دبیرکل جدید ترک کند. آخرین مصاحبه کی روش جمله ای جالب در خود داشت. اینکه از فدراسیون فوتبال دو صدا به گوش می رسد و یک نوع از هم گسیختگی در آن دیده می شود که برایش آزار دهنده است و به همین دلیل کی روش نمی تواند در فوتبال ایران بماند. در هر حال بر اساس اخباری که از آخرین جلسه دبیرکل جدید و وی به گوش رسیده است و خود کی روش هم اعلام کرده، علیرضا اسدی گفته است که کی روش ودستیارانش و برخی اطرافیانش مدارکی هم دارد که به موقع ارائه می کند. برخی مواضع اسدی را مواضع وزارت ورزش و جوانان می دانند و به همین دلیل تصمیم گیری برای ورود به این ماجرا برای وزارت ورزش و جوانان سخت تر هم شده است.

شبکه اجتماعی کی روش

با همه این اتفاقات کارلوس کی روش حامیان زیادی هم دارد و همه آنها در روزهای نوروزی از طریق شبکه های اجتماعی واکنش های زیادی نشان دادند و جالب است بدانید که بیش از ۶۰۰۰ کامنت در صفحه اینتساگرام حسن روحانی نسبت به ماندن کی روش نوشته شده بود که حتی عادل فردوسی پور در گزارش بازی ایران وسوئد به آن اشاره کرد. در دیگر شبکه های اجتماعی هم پست های زیادی برای کارلوس کی روش نوشته شد و در حالت کلی شبکه اجتماعی خوبی برای کارلوس کی روش تشکیل شده که به همراه اکثر رسانه ها و سایت ها در روزهای نوروزی حمایت خوبی از سرمربی تیم ملی انجام شد تا کفاشیان در دو هفته مدام از از مواضعش مبنی براستعفای کی روش عقب نشینی کند و همین یکی دو روز پیش در مصاحبه ای اعلام کرد که امکان دارد که کی روش در تیم ملی به سرمربیگری ادامه دهد اما کارلوس کی روش می داند که فروردین ماه ۹۴ آبستن حوادث زیادی است. قرار است آخر ماه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شود. مجمعی که خروجش اش می تواند تا حدود زیادی ماندن و رفتن کی روش را مشخص کند. کی روش حالا در دو راهی ماندن و رفتن است و هنوز تصمیمش را نگرفته است.

About سردبیر ارشد

Check Also

تیم کیامیدان لاهیجان قهرمان لیگ برتر بانوان استان گیلان شد

تیم کیامیدان لاهیجان قهرمان لیگ برتر بانوان استان گیلان شد 🥇🏆 اختصاصی همای خبر- کیامیدان …