چاپ مطلب چاپ مطلب

‍فرشید فقیه شجاعی : مدیریت شهری نقش مهمی در اتفاقات فرهنگی ورزشی شهر دارد

همای گیلان، فرشید فقیه شجاعی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت : مدیریت شهری لاهیجان در کنار کارهای عمرانی و خدماتی برای اجرای زیرساخت های ورزشی برنامه ریزی های مناسبی انجام داده است .

وی گفت : ورزش به عنوان رکن اساسی جامعه و محبوبیت میان نوجوانان و جوانان از اهمیت ویژه ای در شوراهای شهر و شهرداری ها برخوردار است و در راهبردهای سیاستگذاری عمومی مورد توجه مسئولین واقع شده است.

شجاعی گفت : در دوره های مختلف شورا همواره سعی به توسعه اماکن ورزشی بوده و ساخت سالن چهار هزار نفری شهدا ، خانه پینگ پنگ توسط شهرداری ، نشان از نگاه ویژه مدیریت شهری لاهیجان به ورزش است که این مهم مورد توجه شورای فعلی لاهیجان نیز می باشد .

وی با اشاره به افتتاح خانه کشتی شهرداری لاهیجان توسط استاندار گیلان در دهه فجر انقلاب اسلامی ، اظهار داشت : شروع ساخت خانه کشتی در دور چهارم شورا آغاز و با توجه به اهمیت موضوع برای اعضای شورای دور پنجم ، تکمیل آن در دستور کار شهرداری لاهیجان قرار گرفت .

وی تکمیل پروژه خانه کشتی را از جمله اقدامات مهم مدیریت شهری لاهیجان در دور پنجم در عرصه ورزشی عنوان کرد و افزود: خانه کشتی شهرداری لاهیجان با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان احداث شده است که ۳۰۰ میلیون تومان در سال۹۳ و۴۰۰ میلیون تومان در سال ۹۵ از محل اعتبارات دولتی و مابقی از محل درآمدهای شهرداری هزینه شده است .

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان و رئیس هیأت کشتی شهرستان لاهیجان با اشاره به برگزاری لیگ کشتی آزاد و فرنگی نونهالان گیلان در لاهیجان اظهار داشت : این مسابقات برای اولین بار در لاهیجان با ۴۳۴ مسابقه و بروی چهار تشک انجام گرفت . وی میزبانی خوب لاهیجان و برگزاری موفق لیگ را حاصل حمایت همه جانبه مردم ، پیشکسوتان کشتی لاهیجان ، هیأت کشتی استان ، اداره ورزش و جوانان لاهیجان ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان عنوان نمود .

شجاعی از شهردار و اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر به ویژه ابراهیم مهربان عضو دور چهارم شورای شهر و مربی تیم ملى کشتى آزاد نوجوانان که نقش بسزایی در احداث خانه کشتی داشته اند و همچنین نماینده سابق و نماینده فعلی مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی که در جذب اعتبارات یاری ر شهرداری لاهیجان بوده اند ، قدردانی نمود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست آلمان …