اختصاصی همای گیلان: در راستای سیاست دولت مبنی بر کاستن شکاف بین مردم و مسئولین و رسیدگی به مشکلات طرح میز خدمت در جای جای کشور در سطح استانداریها ،فرمانداریها و ادارات مختلف برپا شده است در استان گیلان نیز پیرو دستور استاندار شاهد برپایی این میز درهمه ادارات و دررأس آنها فرمانداریها هستیم .
از زمان برپایی این طرح درسطح استان و در ادارات کل و شهرستانهای مختلف همواره حضور مردم دیدارهای چهره به چهره مردمی با مسئولین بوده ام اما درشهرستان لنگرود مخصوصا در فرمانداری این شهرستان در چند ماه اخیر ترافیک حضور مردم در روزهای ملاقات مردمی بسیار چشمگیر بوده ازاین رو برآن شدیم تادراین راستا با سرپرست فرمانداری لنگرود به گفتگوبپردازیم.
محمد رنجبر،سرپرست فرمانداری لنگرود روز سه شنبه ۲۵دیماه حین پاسخگویی به انبوه مراجعان و بررسی مشکلات در میز خدمت فرمانداری لنگروددر گفتگویی گفت: با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به ارایه خدمت بی منت به مردم و تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی دارد، میز خدمت در دستگاه های اجرایی راه اندازی شده است .
وی افزود: میز خدمت باید محلی برای پاسخگویی به مشکلات ارباب رجوع باشد و ارباب رجوع از طریق این میز تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند.
سرپرست فرمانداری لنگرود اضافه کرد: ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد ادارات، ارگانها، سازمانها و نهادها از دیگر هدفهای میز خدمت دراین شهرستان است.
وی افزود: پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمانهای اداری، پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیراصولی با کارکنان دولت و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد از دیگر علتهای استقرار این میز در دستگاه های اجرایی است.
.
وی سپس با اشاره به حضور مدیران اجرایی و ادارات خدماتی در محل فرمانداری و میز خدمت، تصریح کرد: به تناسب دریافت مشکلات و تقاضاهای مردمی، مدیران مرتبط ادارات و نهادهای عمومی در روزهای سه شنبه با حضور در محل فرمانداری و میزخدمت، از نزدیک پاسخگوی مراجعان خواهند بود.