چاپ مطلب چاپ مطلب

‍ از نگاه دوربین/ باشگاه کشاورز لنگرود در کار فرهنگی هم پیشرو است

به همت دانش آموختگان باشگاه فوتبال کشاورز ۸۰ کیلو درب بطری

جمع آوری و به اداره بهزیستی این شهرستان اهدا شد

اختصاصی همای خبر، به گزارش خبرنگار ما از لنگرود، جلسه ای بمنظور راه اندازی کمپین جمع آوری درب بطری باحضور رئیس اداره بهزیستی، مدیریت مجتمع خدمات حورا، نماینده کمپین جمع آوری درب بطری در بهزیستی و نمایندگان باشگاه کشاورز: حیدریان، رجب پور و خانم داودی در سالن اجتماعات بهزیستی و سپس بصورت میدانی در ورزشگاه شهدا لنگرود برگزار گردید.

در این جلسه نسرین زمان پور، نماینده کمپین جمع آوری درب بطری گفت: برای تشکیل کمپین باید دواصل مهم مد نظر قرار گیرد ابتدا کار فرهنگی و محیط زیستی و سپس یک فعالیت خیرخواهانه، آن هم از ناحیه شهروندان ما.

وی افزود: باتوجه به اینکه دانش آموختگان ورزشی و ورزشکاران نقش مهم فرهنگی در خانواده دارند، میتوانند در هرچه بهتر شدن کمپین موثر باشند و نقش پر رنگی در فرهنگ سازی خانواده ها نسبت به درجمع آوری درب بطری وتفکیک رنگها داشته باشند.

نماینده کمپین جمع آوری درب بطری از مدیریت باشگاه کشاورز تشکر وقدردانی کرد و این واحد آموزشی را بعنوان پایگاه رسمی بهزیستی جهت جمع آوری درب بطری معرفی کرد.

در پایان حیدریان از حضور محمدی پور ریاست بهزیستی و مدیریت مجتمع حورا جهت این فعالیت خیرخواهانه در شهرستان سپاسگزاری کرد و آمادگی این باشگاه را در پیشبرد اهداف این کمپین اعلام داشت.

گفتنی است قیمت یک ویلچر ساده ومعمولی بیش از ۲ میلیون تومان دربازار فعلی است و هریک کیلو درب بطری را حداکثر ۵ هزار تومان خریداری میکنند ودر نتیجه حداقل به ۵۰۰ کیلو درب بطری نیاز است تا یک عدد ویلچر خریداری و به نیازمندان اهدا گردد.

این گزارش حاکی است شهروندان لنگرودی هم می توانند درکمپین جمع آوری درب بطری وخرید ویلچر شرکت کنند تا بایک قدم کوچک دریک راه مهم، موثر و خیرخواهانه گام بردارند.

✍سید محمد صادق عابدینی/خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …