چاپ مطلب چاپ مطلب

‍ در نشست شورای اسلامی شهر لاهیجان، به مناسبت زادروز ابوعلی سینا و بزرگداشت مقام پزشک، از تنی چند از پزشکان لاهیجانی به نمایندگی از جامعه پزشکی تجلیل به عمل آمد.

‍ همای گیلان:جواد نجار تمیزکار گفت : جامعه پزشکی در دنیا جایگاه خاصی دارد و در حال حاضر در دنیا اگر سخن از پزشک مجرب و متخصص به میان می آید ، پزشکان ایرانی با علم و دانش خود نیز حرفی برای گفتن دارند و در برخی رشته‌ها در رتبه نخست منطقه و جایگاه برتر در دنیا قرار داریم و بسیاری از جراحان ایرانی در دنیا مشهور هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به بحران ویروس کرونا ، کادر پزشکی و پرستاران را رزمندگان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا نامید و افزود : کادر درمان و جامعه پزشکی مان در دوران کرونا سنگ تمام گذاشتند و فداکاری‌ها و تلاش خالصانه جامعه پزشکی در درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ برای همیشه در یادها ماندگار و باقی خواهد ماند . وی گفت : آحاد مختلف مردم پزشکان را با رزمندگان در زمان دفاع مقدس مقایسه کنند، همچون فداکاری رزمندگانی که به وقت بمباران‌های شیمیایی به جنگ با دشمن پرداختند و مردم قدردان کادر پزشکی و درمان هستند.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش ادامه داد: جامعه ایثارگر و پر افتخار پزشکی در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ تعدادی از اساتید و بهترین اعضای خود را از دست داد و به رغم همه کاستی‌ها و مشکلات، به مردم خدمت ارائه می‌کنند . وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی که با از خودگذشتگی و فداکاری به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند، به نمایندگی از مردم لاهیجان روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی بالاخص پزشکان سخت کوش شهرستان لاهیجان تبریک گفت و از ایثار و فداکاری این عزیزان قدردانی نمود.
یوسف قیامتیون نیز ضمن تبریک زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک ، اظهار داشت :جامعه پزشکی ایران در دوره کرونا با وجود فراز و نشیب‌های بسیار، عملکرد درخشانی از خود نشان دادند و با توجه به شرایط کرونا ، امسال جایگاه مقدس و ارزشمند پزشکان بیشتراز گذشته دیده شد. وی گفت : از زحمات کلیه پزشکان و کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا تشکر می کنم و برایشان آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

دکتر زری رضایی خلیق رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان ضمن قدردانی از همکاری همه دستگاه‌ها به ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان در مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت : ایجاد فضای همدلی و همکاری برای مقابله با ویروس کرونا در لاهیجان ستودنی بود و شاید در برخی از شهرها ، حتی بین بیمارستان های دولتی و خصوصی هم همکاری وجود نداشت.
وی با تبریک روز پزشک ، از تلاشهای خالصانه و صادقانه پزشکان ، کادربهداشت و درمان که با کمبود وسایل حفاظتی ، جان برکف به مردم خدمت کردند قدردانی نمود و یاد شهدای سلامت را گرامی داشت .
پزشکان و روسای بیمارستان های لاهیجان نیز ضمن قدردانی از دعوت بعمل آمده ، از همکاری مدیریت شهری در دوران اوج کرونا قدردانی نمودند و اظهار داشتند: همکاری شورا و شهرداری با جامعه پزشکی شهر می تواند اتفاقات خوشایندی را در حوزه سلامت شهروندان رقم بزند و بر ادامه همکاری مدیریت شهری تا مهار کامل ویروس منحوس کرونا تأکید نمودند.

با کانال ممای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …