چاپ مطلب چاپ مطلب

‍ دیدار فرماندار رضوانشهر با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر ، مهندس حسنی پور به اتفاق امام جمعه و اعضای شورای تامین شهرستان به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در محل دادگستری رضوانشهر با رئیس دادگستری ، دادستان ،قضات و پرسنل دادگستری این شهرستان دیدار نمود.

در این دیدار فرماندار رضوانشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه به شخصیت والای شهید بهشتی ویارانش اشاره کرد وگفت: هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا و بویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره معمار دستگاه قضایی،شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه که با نثار خون پاک خویش ، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

مهندس عسکر حسنی پور با بیان این مطلب که هدف اصلی همه ما خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است افزود: تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شودکه خوشبختانه در شهرستان رضوانشهر تعامل خوبی بین دستگاههای اجرایی و اعضاء شورای تامین برقرار و همین امر باعث ایجاد امنیت بیشتر شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس شورای تامین شهرستان در ادامه از زحمات متعهدانه و تشریک مساعی رئیس دادگستری ، دادستانی و پرسنل دستگاه قضایی رضوانشهر قدردانی نمود.

گفتنی است در این دیدار رئیس دادگستری و دادستان شهرستان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حضور فرماندار و اعضای شورای تامین، در دادگستری در سخنانی به تبین عملکرد دستگاه قضایی شهرستان و نقش و جایگاه این نهاد پرداختند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …