چاپ مطلب چاپ مطلب

‍ *دیدار هیئت رئیسه تیراندازی لنگرود به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان این شهرستان*

به گزارش اختصاص همای خبر، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، صبح امروز (سه شنبه ٢٩ مهرماه ٩٩) رئیس هیئت تیراندازی شهرستان لنگرود بهمراه هیئت رئیسه با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود طی نشستی با ناصر شهدی رئیس این اداره دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار عابدینی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش با بیان اینکه ورزش از جمله روش های مهمی است که می تواند در تکامل جسمانی، روانی و اجتماعی نوجوانان و جوانان موثر باشد عنوان کرد: از این راه فرصت های بسیار مناسبی برای مهارت زندگی فراهم می شود.

در ادامه این نشَست هر یک از اعضای هیئت رئیسه تیراندازی هفته تربیت بدنی را به رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود تبریک گفتند.

این گزارش حاکی است ناصر شهدی رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود نیز از تلاش های هیئت تیراندازی طی سال های متوالی در عرصه ورزش این شهرستان قدردانی کرد و افزود: امیدورایم بتوانیم شرایطی در سطح شهرستان به وجود بیاوریم تا توسعه همه جانبه ورزش را در بین همه اقشار جامعه شاهد بوده و با برداشتن مسائل و مشکلات پیش رو در عرصه تربیت بدنی، قهرمانانی ملی و بین المللی پرورش دهیم.

گفتنی است: در ابتدای این دیدار به رسم یادبود با اهدا شاخه گل توسط هیئت تیراندازی لنگرود از رئیس و کارکنان این اداره تقدیر بعمل آمد.

گزارش از سید صادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …