چاپ مطلب چاپ مطلب

‍ سرپرست فرمانداری لاهیجان خبر داد؛ تشکیل کمیته نظارت بر اجرای پروژه‌های تسهیلات اشتغالزایی روستایی / جذب بیش از ۱۰۰ درصد تسهیلات مصوب شده شهرستان

سرپرست فرمانداری لاهیجان از تشکیل کمیته نظارت بر اجرای پروژه‌های تسهیلات اشتغالزایی روستایی خبر داد.

به گزارش همای گیلان؛ امیر جانبازی در جلسه کمیته اشتغال روستایی شهرستان لاهیجان روند جذب تسهیلات اشتغال روستایی در این شهرستان را خیلی خوب توصیف کرد و گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ درصد تسهیلات مصوب شده شهرستان جذب شده است و تعداد قابل توجهی نیز آماده جذب می باشد.

وی افزود: بانک ها و مدیران مرتبط شهرستان برای جذب این تسهیلات و کمک به اشتغالزایی زحمات فراوانی کشیدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان گفت: تسهیلات جذب شده شهرستان لاهیجان کیفی بوده به این صورت که این تسهیلات پرداختی فرصت اشتغالزایی بیشتری را فراهم می آورد.

جانبازی ادامه داد: بانک های توسعه تعاون، کشاورزی و پست بانک بیشترین پرداختی و همچنین دستگاه های صنعت و معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و گردشگری به ترتیب بیشترین جذب را داشته اند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته نظارت بر اجرای پروژه های اشتغال روستایی، اظهار داشت: اکنون که بیش از میزان صد درصد تسهیلات جذب شده است برای نظارت بر اجرای درست طرح ها یا تکمیل و توسعه پروژه ها تکمیل پروژه ها بازدید هایی به عمل خواهد آمد و از هفته آینده در این جلسات بررسی خواهد شد.

گفتنی است اعضای این کمیته متشکل از نماینده فرمانداری، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، دستگاه معرف و بانک تسهیلات دهنده می‌باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …