چاپ مطلب چاپ مطلب

‍ شهردار لنگرود گفت: خبرنگاران به عنوان صدای مردم، حق مطالبه گری دارند

‍ ‍

اختصاصی همای گیلان، به گزارش خبرنگار ما از لنگرود، در نشست صمیمی رسانه ها و مدیران فضای مجازی که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، مهندس سید مهدی رجایی “شهردار لنگرود” خبرنگاری را حرفه شریفی عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه ها یکی از مهم ترین و با ارزش ترین وسیله آگاهی رسانی افکار عمومی هستند.

وی افزود: خبرنگاران با رصد دقیق، همه فعالیت های شهرداری لنگرود را به صورت شفاف و مسائل موجود را مطرح و ما را در حل نکات مغفول مانده یاری کنند.

رجایی با اشاره به اینکه خبرنگاران به عنوان صدای مردم، حق مطالبه گری دارند، افزود: خبرنگاران باید بتوانند بارعایت اصل بی طرفی و امانتداری اخبار را انتشار و اعتماد عمومی را جلب کنند.

شهردار لنگرود با تقدیر از فعالین رسانه ای ومجازی گفت: خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی شبانه روز برای روشنگری و فرهنگ سازی جامعه تلاش می کنند.

وی ادامه داد: سریعتر رسیدن خبر نتیجه مثبت تری به بار خواهد داشت و در این باب قدردان زحمات خبرنگاران هستیم.

در پایان‌ مهندس رجایی خواستار امنیت بیشتر برای شغل خبرنگاری و حمایت از آنان شد.

به گزارش همای گیلان در طول نشست های خبری شهرستان، این نخستین نشست جمعی رسانه ها و مدیران فضای مجازی به میزبانی فرماندار شهرستان لنگرود صورت گرفته است.

شایان ذکر است: این نشست روز دوشنبه ( ١٧ آذر ماه ٩٩) با حضور فرماندار، معاونین، بخشداران و شهرداران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جانشین سپاه ناحیه شهرستان لنگرود و فعالان رسانه ای و مجازی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

گزارش از سید صادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …