چاپ مطلب چاپ مطلب

‍ فرماندار رضوانشهر: تأثیر مثبت پدافند غیر عامل را باید به اطلاع مردم برسانیم

فرماندار رضوانشهر گفت: پدافند غیر عامل یک ضرورت است و تأثیرات مثبت آن را باید به اطلاع مردم برسانیم.

همای گیلان، محمدمهدی مظفری در جلسه پدافند غیر عامل این شهرستان گفت: مدیران و اعضای جلسه اقدام به تهیه شناسنامه پدافند غیرعامل شهرستان در یک نسخه برای تصمیم گیری در موارد خاص کنند و نقشه های مربوط به تاسیسات و شبکه ها را در اختیار ما قرار دهید تا در مواقع ضروری قابل استفاده و دسترسی باشد.

وی خطاب به مسئولین تاکید کرد: باید در کلیه حوزه های خدماتی و عمرانی دید و نگرش پدافند غیر عامل داشته باشیم و با آینده نگری در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی از منابع جایگزین که قبلا” پیش بینی کرده ایم بهره ببریم و از گسترش بحران جلوگیری کنیم.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به تاثیرات مثبت پدافند غیرعامل گفت: برای مقابله با تهدیدات و آسیب های دشمنان پدافند غیر عامل یک ضرورت و نیاز است.

مظفری گفت: همه دستگاه ها و نهادها ممکن است در خطر آسیب و تهدید باشند، بنابراین در پدافند غیر عامل قرار گرفته و باید آمادگی کامل برای مقابله با تهدیدات احتمالی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی یک ستاد پدافند غیرعامل را تشکیل دهند، گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید اطلاعات کاملی را در اختیار داشته باشند و در هفته پدافند غیر عامل نتیجه اقدامات و آسیب شناسی و همچنین راهکارهای پیشگیری و مقابله با تهدیدات احتمالی را به دبیرخانه پدافند غیر عامل در فرمانداری تحویل دهند.

فرماندار رضوانشهر گفت: همه باید تلاش کنیم فرهنگ پدافند غیرعامل در بین افراد جامعه نهادینه شود، چرا که بهترین راه مقابله با آسیب ها و تهدیدات احتمالی و همچنین کاهش خسارات مالی و جانی، فراگیری آموزش ها و اقدامات پدافند غیر عامل است

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …