چاپ مطلب چاپ مطلب

*‍ فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان با مدیر کل صداو سیمای مرکز گیلان دیدار و گفتگو کرد*

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان با مدیرکل صدا و سیمای مرکزگیلان به جهت درپیش بودن یادواره ۱۲۶۹ شهید تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان دیدار و گفتگو کرد.

اختصاصی همای گیلان، به گزارش خبر نگار ما، سرهنگ سبحان تاور، در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه مدیر کل صدا و سیمای گیلان و همکاران وی در حوزه خبر گفت:
به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه ملی  بسیار خطیر و حساس است.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان در ادامه توضیحاتی از عملکرد تیپ در نوارمرزی و برون مرزی، کمک رسانی به مناطق محروم وگرفتار در برف، سیل و کرونا، گزارشی ارائه داد.

در ادامه محمد باقر باقرزاده، مدیر کل صدا و سیمای گیلان، اظهار داشت: سپاه بازوی توانمند نظام است که درتمام عرصه ها، چه درامنیت وکمک رسانی به مردم در بحرانها، وسط صحنه هست.

وی افزود: تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان با داشتن پتانسیل خوب در منطقه، بیشراز این می تواند یاری گر ادارات و نهادها و مردم مناطق محروم منطقه باشد.

مدیرکل صدا وسیما افزود: صدا و سیمای گیلان این آمادگی را دارد با وجود اینکه این تیپ با اهدای ۱۲۶۹ شهید در ایام دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و عملکرد خوب درکمک رسانی به مناطق محروم، مستندهایی از این رسانه ساخته تا تقدیم مردم شود.

گفتنی است: در این دیدار حجت الاسلام نمازی مسئول نمایندگی ولی فقیه و تعدادی از مسئولین تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان، فرماندهی تیپ را همراهی داشتند.

✍? سید صادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …