چاپ مطلب چاپ مطلب

‍ *فرمانده سپاه ناحیه لنگرود بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیام تبریک صادر کرد*

اختصاصی همای گیلان/

بسم الله الرحمن الرحیم

?تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) از همان نخستین روزهای انقلاب، همواره برکات زیادی برای مردم به همراه داشته است.

?بسیجیان مخلص خدا در جامعه به گونه‌ای عمل کرده اند که هر جا سخنی از پیشرفت و بالندگی کشور در عرصه‌های مختلف مطرح می‌شود رد پایی از حضور بسیج و بسیجی به چشم می‌خورد.

?بسیجیان در راه حفظ این نظام مقدس جانفشانی های بسیاری از خود نشان داده اند که هشت سال دفاع مقدس نمونه ای از آن رشادت هاست.

?بعد از اتمام جنگ نیز بسیج در راه عمران و آبادانی کشور به عنوان یک نیروی خدمتگزار در عرصه حضور پیدا کرده و پروژه های ساخت مسکن محرومین، ساخت و ساز جاده ها، محرومیت زدایی و… را از برنامه های اصلی خود قرار داده است.

?در کنار این موارد، خدمت رسانی به مردم در ایام بیماری کرونا با حضور در بیمارستان ها و مراکز بهداشت و ضد عفونی کردنی معابر و اماکن عمومی و تولید ماسک، اجرای طرح کمک مومنانه و… نیز از افتخارات دیگر بسیج می باشد.

?اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته مبارک بسیج خدمت مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان لنگرود، و آرزوی صحت و سلامتی برای همه مردم عزیز، اعلام میدارم به یاری خدا در هفته بسیج بیش از ٣٠ برنامه در سطح شهرستان لنگرود، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج با رعایت همه اصول بهداشتی برگزار خواهد شد که اجرای هر روزه طرح کمک مومنانه، افتتاح گلخانه در یکی از روستاهای لنگرود، گلباران مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه و… نمونه هایی از این برنامه ها می باشد.

الیاس کوثری
فرمانده سپاه ناحیه لنگرود

گزارش از سید محمد صادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …