چاپ مطلب چاپ مطلب

‍ *نشست صمیمی نماینده لنگرود با اهالی چالکیاسر برای پیگیری مشکلات*

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی با اهالی چالکیاسر، خواستار رفع مشکلات آنان شد.

اختصاصی همای خبر، به گزارش خبرنگار ما از لنگرود؛ نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی شب گذشته (پنجشنبه ١ آبان ماه ٩٩) بعداز نماز مغرب و عشا در مسجد جمعه چالکیاسر در دیدار چهره به چهره مشکلات مردم را شنید وخواستار رفع آنها توسط مسئولان مربوطه شد.

مهندس محمد نژاد تاکید کرد: مسئولان باید در کنار مردم باشند و با شنیدن مشکلات و دغدغه های آنها، پیگیر مطالبات و حقوق آنها باشند.

در ادامه مهندس ایجه ای سرپرست مدیریت توزیع برق و زاهدی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان لنگرود پاسخگوی مسائل مطرح شده در حوزه خودشان شدند که البته برخی از آنها قابل حل و برخی هم قابل پیگیری می باشد.

گفتنی است پیش از سخنان نماینده لنگرود، حجت الاسلام پور عمرانی امام جماعت مسجد ضمن عرض خیر مقدم به نماینده مردم لنگرود، خواستار پیگیری مشکلات اهالی چالکیاسر شد و در ادامه سید محمد صادق عابدینی مسئول کانون فرهنگی باب الحوائج(ع) مسجد جمعه چالکیاسر به نمایندگی از اهالی چالکیاسر، موانع و مشکلات موجود در منطقه از قبیل: تهیه زمین جهت احداث خانه فرهنگ به جهت حاشیه نشینی چالکیاسر و جذب اعتبار آن از استانداری، نماسازی بیرون مسجد و بقعه متبرکه آقا سید رضا، موزائیک کاری دو طرف کمربندی واقع در خیابان آزادی و نصب وسایل ورزشی بسمت کانال هوایی، لایروبی بعضی از کوچه ها، ایگو سازی و نبود آسفالت مناسب در بعضی از مناطق از جمله کوچه شهید امامی ها و پشت مسجد جمعه، تعویض تیربرق های چوبی و کابل های برق فرسوده، افت فشار آب شرب خصوصا در فصل تابستان و درخواست تعویض کنتور های خراب در بعضی از منازل مسکونی مواردی بود که اشاره شد و از نماینده خود خواستار رسیدگی شدند.

شایان ذکر است مهندس محمد نژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز به اهالی شهید پرور چالکیاسر در ارتباط با مشکلات مطرح شده قول مساعدت داد.

گزارش و عکس از سید محمد صادق عابدینی/خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست آلمان …