چاپ مطلب چاپ مطلب

✅یادواره شهدای کارگر شهرستان رودبار در شرکت سیمان خزر برگزار شد

همای گیلان:??در چهلمین سالروز از دفاع مقدس ایران اسلامی، مراسم یادواره ۱۴ شهید کارگر شهرستان رودبار در شرکت سیمان خزر برگزار شد.

?به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر، سردار حسین مصطفی پور روز چهارشنبه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و ۱۴ شهید کارگر در این شهرستان اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود دین شان را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کردند.

?سردار حسین مصطفی پور: توسعه و تعمیق فرهنگ شهادت و ایثارگری در عرصه های کار، صنعت و تولید، تبیین، فرهنگ سازی، زنده نگه داشتن و ماندگار کردن نقش شهدای کارگری در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اهداف عمده برگزاری این یادواره بوده است.
وی عنوان کرد: نام شهیدان تا ابد در تاریخ جاودانه است و به برکت همین خون های پاک امنیت در کشور حکم فرماست.
?سردار مصطفی پور تصریح کرد: امروز دشمنان جبهه های متعددی را علیه ملت ایران گشوده اند و جنگ معیشت و اقتصاد را علیه ما براه انداخته اند که در این راستا رشادت و استقامت ملت ایران نخواهد گذاشت آنان به اهداف خود دست یابند.
?مصطفی پور با بیان اینکه قشر کارگر از ابتدای پیروزی انقلاب در خط مقدم قرار داشتند، تصریح کرد: در شرایط کنونی نیز کارگران در خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی و جنگ اقتصادی هستند.

?وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه است افزود: اقتدار امروز نظام را باید مدیون شهدا بود و همه ملت ایران باید قدردان انقلاب اسلامی؛ شهدا و ایثارگران باشند و از خانواده شهدا باید تقدیر و تکریم شود.

صمد محمد خانی فرمانده بسیج کارگری سیمان خزر نیز گفت: فلسفه برگزاری یادواره شهدا، شناخت قیام، کلام و پیام آنان برای تقویت خط ولایت، تداوم خط امام و رهبری، بصیرت افزایی و خدمت صادقانه به مردم است.
? محمد خانی ابراز داشت: شهدا مظهر پاکی و نور و آرامش هستند و جامعه امروز نیازمند عطر حضور شهیدان است.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان مدیران و کارکنان این شرکت برگزار شد، پس از برنامه های متنوع با اهدای لوح تقدیر و هدیه از خانواده شهید کارگری و ایثار گران شرکت و جانبازان تجلیل شد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …