چاپ مطلب چاپ مطلب

⭕️سرپرست فرمانداری صومعه سرا خواستار شد:#بروکراسی اداری بین دستگاه ها حذف شود.

🔸سرپرست فرمانداری صومعه سرا با تاکید براینکه خیلی از مشکلات امروز مردم ما مربوط به #بروکراسی اداری بین دستگاها است گفت:دستگاهای اجرایی باید این روند #آزاردهنده مردم را حذف کنند.
همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری صومعه سرا #مهدی_صفاتی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور #دکترسیدکاظم #دلخوش #نماینده مردم صومعه سرا برگزارشد اظهار کرد:همه ما باید در مسیر خدمتگزاری به مردم که شعار دولت مردمی رئیس جمهور محترم است حرکت کنیم.
🔺وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که «باید قدردان باشیم که خدمتگزار مردم هستیم» افزود: باید از این فرصتی که در اختیار ما است را مغتنم و پاسخگوی مردم باشیم و باید حواس مان به تذکرات مقام معظم رهبری باشد.
🔺صفاتی با تاکید بر اینکه جلسات باید در ساعت #تعیین شده برگزار و روسای ادارات نیز شخصا باید در جلسه حضور یابند خاطر نشان کرد: از امامان محترم جمعه و همه دستگاههایی که در مقابله با بحران آب و تامین آب اراضی کشاورزی پای کار بودند و همکاری کردند تشکر می نماییم.

🔺وی برحضور #میدانی روسای ادارات در بین مردم و همکاری و پاسخگویی مدیران با بخشداران را الزامی دانست و اضافه کرد: باید مردم را ولی نعمت خود بدانیم، پای کار باشیم و به حرف مردم گوش دهیم تا طعم شیرین خدمت را بچشند.

🔺نماینده عالی دولت در صومعه سرا در ادامه با بیان اینکه یکی از پروژه های در حال اجرای این شهرستان #تصفیه_خانه فاضلاب است افزود: در راستای تسریع در روند اجرای آن هفته گذشته با حضورمعاون امور استانها و مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور، #اعتباری جدیدی به این پروژه تزریق شد.
🔺در پایان این جلسه از زحمات محمد حیدری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی سابق فرمانداری تجلیل و #ایمان_قربانی به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری صومعه سرا معرفی شد.
باکانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …