چاپ مطلب چاپ مطلب

?در مراسم اختتامیه چهل سال احسان و مهربانی عنوان شد: مدیرعامل مجمع خیرین گیلان: حضور بیش از چهل موسسه و انجمن های خیریه در نمایشگاه چهل سال احسان و مهربانی

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مهربانان گیلان؛ مراسم اختتامیه چهل سال احسان و مهربانی با حضور حبیب الله بوربور رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور، کیهان هاشم نیا رئیس هیات مدیره مجمع خیرین گیلان، هاجر تحریری نیک صفت مدیرعامل مجمع خیرین گیلان، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، رحیم شوقی معاون عمرانی منطقه آزاد انزلی، مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان، امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت، حسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت، علیرضا حسنی مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت، اعضای هیات مدیره مجمع خیرین گیلان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان رشت و جمعی کثیری از نیکوکاران و مردم استان گیلان و شهرستان رشت در محل نمایشگاه چهل سال احسان و مهربانی برگزار شد.

دکتر هاجر تحریری نیک صفت مدیرعامل مجمع خیرین گیلان در مراسم اختتامیه چهل سال احسان و مهربانی بیان کرد: گردهمایی موسسات و انجمن های خیریه استان با عنوان چهل سال احسان و مهربانی با حضور بیش از چهل موسسه و انجمن های خیریه استان گیلان در راستای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت ارائه خدمات مختلف برپا شد.

مدیرعامل مجمع خیرین ضمن تشکر از حضور موسسات و انجمن های خیریه استان گیلان اظهار کرد: این گردهمایی فرصتی مغتنم به شمار می رود تا مردم عزیز استان گیلان در جریان فعالیت‌ های سمن‌های فعال شهرستان و استان خود قرار گیرند و هم دست ‌اندرکاران و فعالان سمن‌های استان گیلان با یکدیگر آشنا شوند و به نوعی تصویر روشن و واضحی از فعالیت ‌های خیر در این چند روز ترسیم شود.

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان با اشاره به خدمات موسسات و انجمن های حاضر در این نمایشگاه عنوان کرد: خدمات رایگان پزشکی و روانشناسی موسسات خیریه در حوزه سلامت و درمان، توانمند سازی و اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار، حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، معیشت و حمایت از اقشار مختلف از نکات حائز اهمیت این نمایشگاه بوده است.

تحریری نیک صفت با اشاره به اهداف مجمع خیرین گیلان اذعان داشت: مجمع خیرین گیلان، تمام مساعی خود را برای ایجاد هماهنگی، هم افزایی و تسهیل امور مربوط به پروژه های خیرساز و کمک به ساماندهی مجامع و موسسات خیریه سراسر استان گیلان به کار خواهد گرفت.

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان با اشاره به اهداف مجمع خیرین گیلان در راستای توسعه بخشی امور خیرین اظهار داشت: مجمع خیرین بر اساس رویکردهای خود برنامه ها و فعالیت های مفید و موثر در راستای توسعه بخشی در امور خیرین طراحی می کند.

دکتر هاجر تحریری نیک صفت، هدف مجمع خیرین گیلان را ایجاد یک جایگاه واقعی و حمایتی دانست و گفت: یکی از دلایل تاُسیس این مجمع ایجاد یک جایگاه واقعی و حمایتی برای تمامی مراکز خیریه می باشد که یک بخش در قسمت قوانین است که با توجه به خلاء هایی که در این زمینه وجود دارد باید کمک شود که این خلاء ها پر شوند و در بخش دیگر اجراست که باید حمایت و تکریم درست صورت گیرد.

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان با اشاره به استفاده از تمامی ظرفیت و پتانسیل ها، افزود: همواره باید در مسیری حرکت کنیم که رضایتمندی را بالا ببریم و برای رسیدن به این امر باید در بخشی از پتانسیل دولت و در بخش دیگر از پتانسیل مردم استفاده کنیم و هر چه قدر بتوانیم مردم را بیشتر در کاری که می خواهیم انجام دهیم شریک کنیم رضایتمندی بالاتر می رود و هم اینکه چون خودشان را در آن امر دخیل می دانند به نسبت تلاش بیشتری هم صورت می گیرد.

تحریری نیک صفت خاطرنشان کرد: مجمع خیرین گیلان تمام مساعی خود را برای ایجاد هماهنگی، هم افزایی و تسهیل امور مربوط به پروژه های خیرساز و کمک به ساماندهی مجامع و موسسات خیریه سراسر استان گیلان به کار خواهد گرفت تا انشالله با یاری خداوند به مردم عزیزمان خدمت کنیم.

در انتها؛ مراسم قرعه کشی سفر به مشهد مقدس و کربلای معلی از سوی مجمع خیرین گیلان و نیکوکاران گیلانی در بین مردم شریف استان گیلان برگزار شد.

گفتنی است؛ نمایشگاه چهل سال احسان و مهربانی به مدت سه روز از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۷ بهمن ماه با حضور موسسات و انجمن های خیریه استان گیلان از سوی مجمع خیرین گیلان در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برپا شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …