چاپ مطلب چاپ مطلب

? کاندیداها با اخلاق مداری و ارایه برنامه با هم به رقابت به بپردازند

همای گیلان:فرماندار شهرستان لاهیجان در همایش توجیهی کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و رودبنه شهرستان لاهیجان اظهارداشت:این شهرستان کاملا برای برگزاری یک انتخابات سالم و با شکوه براساس قانون آماده است و همه سازوکارهای آن فراهم شده است.

?وی در ادامه افزود؛ انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی با همکاری همه ارکان این شهرستان اعم از نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، نیروهای مردمی بسیجی، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و دادگستری شهرستان، بدون چشم پوشی از کوچکترین تخلف انتخاباتی برگزاری می شود.

?وی اظهارداشت :در شهر لاهیجان هفت کرسی شورا وجود دارد که برای هر صندلی ۱۲نفر رقابت می کنند ودر شهر رودبنه از هر سه نفر یک نفر و در بخش رودبنه از هر دو نفر یک نفر انتخاب می شوند.

?وی از نامزدها خواست به جای تخریب یکدیگر با اخلاق مداری و ارایه برنامه با هم به رقابت به بپردازند و در تبلیغات ها که شروع می شود التزام به قانون و مقررات داشته باشند و بدون هیچگونه تهدید و تطمیع و وعده های فراقانونی تبلیغات نمایند.

?فرماندار لاهیجان اظهارداشت:همیشه دشمنان قسم خورد ایران اسلامی در چنین ایامی به جنب و جوش می افتند تا بتوانند انتخابات مردم ایران را مخدوش کنند اما مردم همواره منافع کشور که همان نظام جمهوری اسلامی است را با هیچ چیز دیگری عوض نمی کنند.

?مهندس احمدی گفت: یکی از اصول حاکم بر کشور قانون و قانونگرایی است و همه ما مکلفیم که براساس قانون این انتخابات را برگزار کنیم و این قانونگرایی را هم در اندیشه امام راحل و هم رهبر معظم انقلاب مشاهده می کنیم.

?وی افزود: همه ملزم به رعایت قانون هستیم و باید از رای مردم که یک امانت است و به دست ما سپرده شده است مرافبت کنیم که همه سازو کارهای برگزاری انتخابات و حفاظت از آرای مردم هم در لاهیجان فراهم شده است.

♻️جلسه هماهنگی و توجیهی تبلیغات انتخابات با حضور نامزدهای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و رودبنه و اعضای شورای تامین شهرستان به ریاست فرماندار و با شرکت رییس دادگستری ، دادستان و امام جمعه شهرستان لاهیجان روز چهارشنبه در مسجد جامع این شهر برگزار شد./باکانال همای خبر همراه شوید

 

About سردبیر ارشد

Check Also

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + تصاویـر

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + ‌تصاویـر اولین همایش انجمن ناشنوایان شهرستان …