چاپ مطلب چاپ مطلب

🔴تفاوت از زمین تا آسمان؛ فداکاری تراشتگن برای بارسلونا، در ایران باشگاه فدای بازیکن!

تراشتگن تصمیم گرفت تا با کاهش ۳۰ درصدی حقوق خود در بارسلونا بماند، تصمیمی که کمک بزرگی به این باشگاه می کند، فرق همچین بازیکنی با برخی بازیکنان ایرانی از زمین تا آسمان است.

به گزارش همای خبر، برای فداکاری باید قلب بزرگی داشت. قلبی که فراتر از اعداد و ارقام باشد. تراشتگن با تمدید قرارداد خود با بارسلونا ثابت کرد که قلبا این تیم را دوست دارد. نکته قابل توجه اما کاهش ۳۰ درصدی حقوق این بازیکن است. تراشتگن تصمیم گرفت تا بخشی از حقوق خود را کاهش دهد تا باشگاه بارسلونا بتواند قرارداد بازیکنان جدیدش را با دردسر کمتر ثبت کند.

ثبت قرارداد؛ ترکیبی آشنا برای فوتبال دوستان! در لیگ بیست و سوم بسیاری از باشگاه های لیگ برتری با مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید روبرو شدند. مشکلی که به رعایت سقف بودجه برمی گردد و ریشه اصلی آن در مبلغ قرارداد برخی بازیکنان است.

۱۳ میلیارد یا ۱۵ میلیارد؟ قطعا ۱۵ میلیارد رقم بیشتری است و این رقم برای بازیکنان جذاب تر است اما وقتی که باشگاه به قول خودشان محبوبشان از کودکی تا به حال، در ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود مشکل دارد، بهتر نیست که بخشی از قرارداد کاهش پیدا کند تا باشگاه هم بتواند بازیکن جدید را جذب کند و همزمان سقف بودجه را رعایت کند؟ تکرار مکررات است اما برخی از مردم به نان شب خود محتاج هستند اما بازیکن به فکر این است خدایی نکرده یک میلیارد از قراردادش کم نشود تا سطح لاکچری بودن زندگی اش کاهش پیدا کند. از تراشتگن که بزرگ تر نیستید… کاهش دو – سه میلیاردی قرارداد برخی بازیکنان به باشگاه کمک می کند تا بتواند به شکل مناسبی خود را تقویت کند‌ اما همکاری نکردن بازیکنان با باشگاه های لیگ برتری باعث شده تا مشکلات بیشتر شوند.

از دسته گل مدیران قبلی باشگاه ها به خصوص استقلال غافل نشویم، ارقامی که انشالله به طور کامل قرار بوده در جیب بازیکن برود و نه فرد دیگری! قراردادهایی که الان دردسرساز شده و آورده مدیران قبلی است.

تفاوت از زمین تا آسمان است؛ زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران هم رو به پایان است. برخی بازیکنان تصمیم گرفتند به باشگاه خود کمک نکنند و در خانه خود راه بروند و پول بگیرند، برخی بازیکنان هم در خارج از کشور ۳۰ درصد حقوق خود را کاهش دادند تا به باشگاه محبوب خود کمک کنند. آنجا بازیکن فدای باشگاه و اینجا باشگاه فدای بازیکن می شود…

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، توانمندی، کارآمدی، تامین منابع، نظارت و همچنین رعایت نظم و انظباط لازمه توفیق در پاسخگویی به مطالبات مردم است

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، …