چاپ مطلب چاپ مطلب

? تمیزکار: آتش نشانان لاهیجان از زبده ترین و با تجربه ترین آتش نشانان شمال کشور هستند

همای گیلان:رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری لاهیجان ضمن تبریک فرا رسیدن روز آتش نشانی و ایمنی، اظهار داشت: یاد و خاطره دلاوری‌ها و ایثارگری‌های همه آتش نشانان از جمله جان برکفانی که در هفتم مهرماه سال ۱۳۵۹ در اطفاء حریق پالایشگاه آبادان حماسه جاودانی از خود به یادگار گذاشتند، را گرامی می داریم.

تمیزکار با قدردانی از تلاش ها و اقدامات پرسنل آتش نشانی، اظهار داشت: آتش نشانان لاهیجان از زبده ترین و با تجربه ترین آتش نشانان شمال کشور هستند و با سرعت و در زمان کوتاهی در محل حادثه حضور دارند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان رزمندگان ایمنی و امنیت شهر هستند، گفت: این قشر از جامعه در جنگ با آتش به سر می برند.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان تصریح کرد: خدمت در حوزه حساس و مهم آتش‌نشانی قطعاً یک شغل نیست بلکه عشق است و آتش‌نشانان با جان خود و مردم سرو کار دارند و با حفظ اموال و جان مردم خدمت بزرگی را به انسان و انسانیت انجام می‌دهند.

تمیزکار خواستار توجه ویژه شهردار لاهیجان به پرسنل آتش نشانی و رفتگران شد و خاطر نشان کرد: پرداخت حقوق و مزایا و سایر امکانات رفاهی این پرسنل در اولویت قرار گیرد.

یونس محمودی فرماندار شهرستان لاهیجان نیز در ادامه این مراسم، آتش نشانی را از سازمانهای محوری و استراتژیک در راستای پیشگیری و جلوگیری از هر گونه وقایع در شهرستان دانست و گفت: آتش نشانان مظهر ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی هستند.

در پایان این مراسم، تعدادی از آتش نشانان پیشکسوت و تعدادی از پرسنل آتش نشانی مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …