چاپ مطلب چاپ مطلب

? رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان: دسترسی نابینایان و معلولان به زیرساخت‌ها و امکانات شهری مورد توجه قرار گیرد

همای گیلان:جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای شهر لاهیجان، ضمن تبریک روز جهانی نابینایان با اشاره به اینکه معلولیت به معنای محدودیت نیست، اظهار داشت: روز جهانی نابینایان با نماد عصای مخصوص، یادآور این واقعیت است که عزم و اراده انسان بیش از هر چیز دیگر، می تواند او را در تمام لحظات سخت زندگی یاری کند.

وی با تأکید بر لزوم احترام به حقوق تمامی معلولان جسمی، گفت: فعالیت روشندلان در عرصه های علمی، ورزشی، فرهنگی، هنری و غیره نشانه ی توانمندی این عزیزان است.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان اظهار داشت: روشندلان با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر ثابت کرده اند که نابینایی نمی تواند مانع حضورشان در صحنه های مختلف اجتماعی باشد.

تمیزکار گفت: اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان از شهرداری میخواهند تا وضعیت دسترسی نابینایان و سایر معلولان به زیرساخت‌ها و دیگر امکانات شهری را مورد توجه قرار گیرد.

وی با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، گفت: شهرداری لاهیجان به مرسوم هر ساله به فضاسازی و سیاهپوش کردن فضای شهری اقدام نماید.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با قدردانی از تعامل فرماندار شهرستان لاهیجان با مدیریت شهری، گفت: از تلاش ها و پیش قدم بودن فرماندار لاهیجان در پیگیری و تحقق اهدافمان به عنوان نقطه عطفی می باشند، تشکر می کنیم.

تمیزکار خاطر نشان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری در جایگاه خدمتگزاری به مردم بدرستی عمل کنیم و در جهت حل مشکلات گام های موثر برداریم.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …