چاپ مطلب چاپ مطلب

? شجاعی: هدایت و جمع آوری آب های سطحی یکی از اهداف مهم مدیریت شهری لاهیجان است

همای گیلان:نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در جلسه شورای شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری و همه زحمتکشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت و افزود: اربعین امسال با سالهای دیگر تفاوت داشت و شیوع ویروس کرونا باعث شده تا اجتماع عظیم مردم تشکیل نگردد.

وی با تسلیت درگذشت والده یوسف قیامتیون، سرپرست شهرداری لاهیجان، اظهار داشت: هفته ناجا را به حافظان نظم و امنیت کشور و همچنین روز جهانی کودک را به کودکان ایران زمین تبریک عرض می نماییم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با انتقاد از خاموشی اکثر معابر سطح شهر به ویژه در کمربندی، گفت: از اداره برق شهرستان می خواهیم به جهت تأمین امنیت کوچه ها و معابر با همکاری شهرداری، اقدام لازم را جهت تأمین روشنایی معابر خاموش انجام دهد.

فقیه شجاعی با بیان اینکه شهر لاهیجان همواره در فصول مختلف سال به خصوص ایام بارندگی با مشکلات بسیار زیادی در زمینه آبگرفتگی معابر روبروست، افزود: هدایت و جمع آوری آب های سطحی یکی از اهداف مهم مدیریت شهری لاهیجان در حوزه زیرساخت ها است.

وی با تاکید اجرای عملیات لوله گذاری جهت دفع آبهای سطحی در سطح شهر، خاطر نشان کرد: حد فاصل میدان گیل تا حاج سلیم محله در مسیر عرضی خیابان بمنظور دفع آبهای سطحی، نیازمند توجه ویژه شهرداری است.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …