چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی سیاهکل:آیا بااعتبارات اندک میتوان هنررابه آیندگان انتقال داد

اختصاصی همای گیلان: رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان سیاهکل درنشست باهنرمندان واصحاب رسانه درلاهیجان  گفت: حق شهرستان سیاهکل باید ادا شود این شهرستان سرزمین ندا ها، باور ها و دانستنی ها است آیا می توان این را نادیده گرفت؟DSCN0963

 

سیدرضا حسینی افزود: هنرمندان سیاهکل بزرگ اند آیا می توان شاه نوری که میراث دار بزرگ موسیقی است و رحیم پور که دارنده آوا ها و نواهای عاشورایی است و چندین هنرمند دیگر را فراموش کرد؟

و با اعلام این مطلب که بنده شرمنده این هنرمندان هستم که  نتوانسته ام تقدیری در خور شأن ایشان داشته باشم افزود: آیا باید اعتبار برای هنر اینقدر کوچک دیده شود آیا با یک میلیون تومان اعتبار می توان توقعات یک شهرستان را برآورده کرد؟

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیاهکل تصریح کرد:اگرچه لاهیجان دارای مدنیت است اما برادر خوانده آن سیاهکل هم سرزمین آواها و نغمه ها است چرا نباید جشنواره موسیقی همراه با اعتبارلازم برای این شهرستان در نظر گرفته شود؟

حسینی بیان داشت: هرچند میراث دار موسیقی این شهرستان شاه نوری است و میراث دار آوا های عاشورایی رحیم پور اما جهت انتشار آن به آیندگان چه کرده ایم؟آیا با یک اعتبار اندک می توان این هنر را به آینده انتقال داد.

وی عنوان کرد: ساختمان ارشاد این شهرستان فاقد وسایل سرمایشی و گرمایشی است آیا باید خانه هنرمندان سرد و بی روح باشد؟

رئیس اداره فرهنگ وارشاد سیاهکل بروکراسی اداری را همچون موریانه ای  بر ستون هویت فرهنگ ارشاد اسلامی خواند وافزود: باید نظام اداری اصلاح شود.

وی اذعان داشت: آقای معاون وزیر نامه های امضا گرفته شده از سوی شما باید چگونه پیگیری شود به کجا باید مراجعه نماییم؟

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …