چاپ مطلب چاپ مطلب

انجام ارزشیابی پرسنل شهرداری رشت در جلسه علنی شورای شهر رشت به انجام ارزشیابی پرسنل شهرداری رشت با هدف تشویق پرسنل پُر تلاش تاکید شد


انجام ارزشیابی پرسنل شهرداری رشت

در جلسه علنی شورای شهر رشت به انجام ارزشیابی پرسنل شهرداری رشت با هدف تشویق پرسنل پُر تلاش تاکید شد

 

به گزارش همای خبـر نقل از خبرگزاری فارس رشت-  نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت که در غیاب رئیس شورا ، ریاست هفتاد و سومین جلسه علنی شورا را در ساختمان جلسات شورا بر عهده داشت با تبریک ۱۹ بهمن مصادف با روز نیروی هوایی اظهار کرد:

در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷، به دنبال شایعات کودتای ارتش، نظامیان فداکار و متعهد نیروی هوایی به ملت پیوستند و با حضور در محضر رهبر انقلاب، عشق و ارادت قلبی خود را نسبت به انقلاب اعلام کردند.

هادی رمضانی در ادامه با بیان اینکه حرکت انقلابی نیروی هوایی یکی از گام های بلند  در جریان انقلاب بود افزود: این روز را به تمامی مردان دلاور در نیروی هوایی تبریک و تهنیت عرض می نماییم ؛ یقینا حضور این دلاور مردان و دفاعشان از مرزهای هوایی کشور اسلامیمان توسط آنان مایه آرامش و امنیت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی همچنین با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن ۲۲ بهمن بیان کرد : ۲۲ بهمن همه ساله برای ما یاد آور روزهای پر شور پیروزی انقلاب است و  در آن سال ها مردم همگی با هم متحد شدند و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند و این روزها فرصتی است برای قدردانی از تلاش های ملت بزرگ ایران بالاخص شهدای گرانقدر که عاشقانه برای دفاع از اسلام و انقلاب رفتند  تا ما فرصت زندگی داشته باشیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ایام نوروز و و نزدیک شدن به آغاز سال ۱۴۰۲ توضیح داد: از مدیران شهرداری رشت بالاخص در حوزه سیما و منظر انتظار داریم تمهیدات ویژه ای برای این ایام در نظر بگیرند و همچنین با توجه به نزدیک شدن به سال نو،  تلاش شود تا مجوز حفاری فقط برای مواردی صادر شود که تا پیش از ایام سال نو به اتمام خواهد رسیـد. وی گفت: با توجه به تقارن سال نو با ماه مبارک رمضان ،  انتظار است در آذین بندی های سطح شهر  به این مهم توجه شود.

*گلایه عضو شورا از حوزه مالی شهرداری رشت/

تاج شهرستانی عضو شورای اسلامی و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا نیز در این جلسه با تسلیت درگذشت رضا اسدی از چهره های خبری گیلان اظهار کرد:
این خبرنگار فقید جزو یکی از با اخلاق ترین خبرنگاران بود و درگذشت وی موجب حزن و اندوه شد.

تاج شهرستانی با بیان اینکه از حوزه مالی شهرداری رشت گلایه دارم افزود: سازمان آتش نشانی و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت خدمات ملموسی به شهروندان ارائه می کنند و سازمان آتش نشانی بارها بابت فقدان تجهیزات آتش نشانی گلایه هایی داشته اند و سازمان فرهنگی نیز  وارث چند میلیارد تومان بدهی بر جا مانده از گذشته است و باید رفع این مشکلات مورد توجه حوزه مالی باشد.

وی با تاکید به اینکه از سرپرست شهرداری رشت انتظار دارم مشکلات سازمان آتش نشانی و سازمان فرهنگی را برطرف کنند افزود: سازمان آتش نشانی برای ارائه خدمات بهتر در مواجهه با بحران های آتش سوزی و …باید تجهیزات مناسب را در اختیار داشته باشند .

تاج شهرستانی با اشاره به فعالیت فعالین حوزه ساخت و ساز بیان کرد: انتظار داریم بر اساس اصول و چارچوب ساخت و ساز اقدام کنند تا در نهایت نیاز نباشد در راهروهای شورا و شهرداری به افراد برای باطل کردن حکم های تخریب و جرایم ساخت و ساز مراجعه کنند و از تمامی فعالین این حوزه تقاضا دارم که قانونمند عمل کنند.

*پاداش پایان سال پرسنل شهرداری مورد توجه باشد/

عضو دیگر شورای رشت نیز در این جلسه با تبریک فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه مصادف با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: برای پیروزی انقلاب ایثار و جانفشانی های فراوانی انجام شد و همه مسوولان باید امانتدار خون شهدای گرانقدر باشند.

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم افزود: حجم کاری پرسنل شهرداری رشت در این روزها مضاعف تر می شود و انتظار داریم سرپرست شهرداری رشت برای پرسنل پرتلاش شهرداری رشت پاداش پایان سال خوبی در نظر بگیرد.

وی به موضوع ارزشیابی پرسنل شهرداری رشت اشاره کرد و گفت : انجام ارزشیابی موجب تشویق پرسنل می شود و یقینا پرسنلی که با خلوص نیت شبانه روزی برای رفع مشکلات در تلاش هستند باید مورد تشویق قرار بگیرند و می توانیم با ارزشیابی که انجام می دهیم نقاط ضعف و قوت را بهتر بشناسیم .

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه از معاونت برنامه ریزی و انسانی شهرداری رشت انتظار داریم توجه بیشتری به چنین مباحثی داشته باشد تصریح کرد: از سرپرست شهرداری رشت انتظار داریم ارزشیابی کارکنان شهرداری رشت در اسرع وقت انجام شود.

سال ۱۴۰۲ را به نام درآمد پایدار برای توزیع عادلانه رفاه در شهر نامگذاری کنیم

یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت نیز در این جلسه با تسلیت خبر درگذشت رضا اسدی  از فعالین حوزه رسانه استان گیلان اظهار کرد: برای روح این خبرنگار اخلاق مدار طلب مغفرت و آرامش از درگاه باریتعالی دارم.

سید حسین رضویان با بیان اینکه شهروندان رشت در  ذهنشان احساس می کنند که زیر ساخت ها و امکانات عادلانه تقسیم نمی شود افزود: برای اینکه برنامه ها از شفافیت برخوردار نیستند و بر اساس تخمین کارشناسان ۵۵۰ هزار واحد ملکی وجود دارد که از این تعداد اطلاعات ۳۲۵ هزار ملک در اختیار شهرداری وجود دارد.

وی با تاکید به اینکه شهرداری ها موظف هستند هر پنج سال یک بار ممیزی املاک انجام دهند تصریح کرد: سال ۹۳ آخرین مرحله ممیزی املاک در رشت انجام شد و انجام ممیزی شفافیت در حوزه شهرسازی، شناخت از وضعیت موجود و حفظ امنیت شهروند درگستره شهر را به همراه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه با انجام ممیزی املاک یقینا رفاه و توزیع عادلانه خدمات  در تمامی سطح شهر دیده می شود بیان کرد: رفاه و توزیع عادلانه خدمات برای شهروندان در شرایطی رقم می خورد که بتوانیم خدمات را بدون نیاز به کمیسیون های ماده صد و … اجرایی کنیم.

رضویان با تاکید به درآمد زایی از محل ممیزی املاک افزود: مدتهاست که قرار است ممیزی املاک در شهرداری منطقه یک و چهار انجام شود اما هنوز به سرانجام نرسیده است و البته هزینه هایی نیز انجام این کار به همراه دارد.

وی با بیان اینکه باید انجام ممیزی در شهر را جدی بگیریم تصریح کرد: پیشنهاد می کنم سال ۱۴۰۲ را به نام درآمد پایدار برای توزیع عادلانه رفاه در شهر نامگذاری کنیم.

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …