چاپ مطلب چاپ مطلب

اختصاصی همای خبر:تشویق وتنبیه نانوایان شهرستان لاهیجان در دستور کار قرار گرفت

تشویق وتنبیه نانوایان شهرستان لاهیجان در دستور کار قرار گرفت

 

عصر دیروز جلسه مشورتی فرماندار شهرستان لاهیجان با رسانه ها در خصوص مشکلات اردو نان شهرستان برگزار گردید .

در این جلسه که کمالپور رئیس جهادکشاورزی ،صفرزاده سرپرست صمت و قاسمی رئیس اتحادیه نانوایان لاهیجان نیز حضور داشتند، در خصوص کیفیت نامناسب نان شهرستان ،کوچک شدن اندازه نان در برخی نانوایی ها،معضلات نانوایان و سامانه نانینو و اموزش شاطران بحث وگفتگو شد.

در این جلسه مشورتی مقرر گردید نانواهایی که رضایت مردم را در زمینه پخت نان مدنظر قرار می دهند ،مورد تشویق قرار گرفته و برای نانواهایی که بعد از تذکر، نتوانسته باشند نان با کیفیت درست کنند ،تنبیهاتی در نظر گرفته شود.

شایان ذکر است در این جلسه نبود اموزش کافی شاطرها در کنار ارد بی کیفیت ، بعنوان مهمترین دلیل عدم کیفیت نان مطرح گردید و گفته شد که از این پس همه نانواها باید شاطر خود را به اتحادیه معرفی کنند و شاطرنانوایی تا انتخاب شاطر جدید حق ترک فعل را ندارد.

در این جلسه رسانه های شهرستان لاهیجان با بیان اینکه اگر آرد نامناسب دلیل بی کیفی نان می باشد پس چرا نان همه نانوایی ها بی کیفیت نیست ، از مسئولین مرتبط خواستند تا زمینه مناسب برای کیفیت هر چه بهتر نان را فراهم کنند.

گفتنی ست رسانه همای گیلان در همین فرصت از اتحادیه محترم و دیگر دستگاه ها ی ذی صلاح انتظار دارد ظرف مدت ۲۰روز آینده نسبت به ارتقای کیفیت نان تلاش نمایند.

همچنین این رسانه به عنوان صدای مردم و خادم آنها تا حل کامل این معضل اساسی ، در کنار شهروندان خواهد بود.

در پایان از فرماندار محترم که همواره در کنار رسانه ومردم می باشد تشکر می نماییم ./انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …