چاپ مطلب چاپ مطلب

روح الله بخشی نژاد در دیدار با اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان : دانشجویان مورد طمع دشمنان هستند

روح الله بخشی نژاد در دیدار با اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان :
دانشجویان مورد طمع دشمنان هستند

همای خبر – نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان ، روح الله بخشی نژاد در جمع اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان ، دانشجویان را قشر فرهیخته جامعه خواند که مورد طمع دشمنان واقع شده اند که با چهره های مختلف و در قالب رسانه به آنها نزدیک شده و سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

وی یکی از کارهای دشمن را سیاه نمایی علیه عملکرد ۴۵ ساله نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت : در فضای پرحجم رسانه ای دشمن یکی از مهمترین وظایف بسیح دانشجویی نشان دادن واقعیت های رژیم پهلوی از طریق کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه هاست.

سرپرست فرمانداری لاهیجان با اشاره به فجایع رخ داده در میدان ژاله تهران و مسجد گوهرشاد و دیگر کشتارهای رژیم پهلوی، افزود : متاسفانه رسانه های دشمن این اقدامات را محو کرده و درحال بازسازی چهره منحوص پهلوی برای مردم و جوانان هستند.

بخشی نژاد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص نزدیکی به قله ها ، اظهار داشت : در طول سالهای گذشته دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری را جدی نگرفتیم و متاسفانه همین جدی نگرفتن منجر به ایجاد شکاف و فاصله بین نسل های قبل و نسل جدید در امور فرهنگی شده است که نیاز به اقدامات فرهنگی مناسب در جامعه دانشجویی شهرستان لاهیجان دارد.

وی همچنین افزود : باید از ظرفیت حضور تعداد زیاد دانشجویان در لاهیجان به عنوان یک فرصت بسیار عالی در راستای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی بهره برد.

About نسرین عشقی

Check Also

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است همای …