چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ۲۵ طرح عمرانی عام‌المنفعه در بندرانزلی

افتتاح ۲۵ طرح عمرانی عام‌المنفعه در بندرانزلی

 

گیلان شهردار بندرانزلی از افتتاح و بهره برداری ۲۵ طرح عمرانی عام المنفعه با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان طی دهه فجر امسال خبر داد.

 

وحید پورحضرت در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی که امروز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه که در دفتر شورا واقع در عمارت شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح دهه فجر امسال با تلاش و پشتیبانی اعضای شورای شهر و همکاران شهرداری در دوایر مختلف آماده شده است.

 

وی افزود: این ۲۵ طرح عمرانی عام المنفعه با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان انجام شده که هزینه انجام این تعداد پروژه عموماً از منابع داخلی شهرداری بوده و در حوزه های مختلف عمرانی و فرهنگی هستند.

 

همچنین در این جلسه شعبان جعفری، رئیس شورای شهر بندرانزلی اظهار کرد: به دنبال حفظ و تامین منافع شهروندان هستیم و این مسئله باعث شده علی رغم اینکه وظیفه ذاتی شورا و شهرداری نبود ولی برای لایروبی شنبه بازار روگا، ورود کردیم.

 

وی با بیان اینکه شهرداری علی رغم نداشتن اعتبار دولتی، پروژه‌هایی در حوزه های عمران شهری و فرهنگی در دست انجام دارد، افزود: منافع به حق مردم نباید مغفول بماند و شهرداری و شورا برای حفظ منافع پای کار هستند.

 

رئیس شورای شهر بندرانزلی با بیان اینکه تالاب، روگاها و تیم ملوان خط قرمزهای ما هستند، گفت: از ۱۱ بازیکن تیم ملی فوتبال دو بازیکن از ملوان هستند و این یک افتخار برای مردم بندر انزلی‌ است.

 

رئیس شورای شهر بندرانزلی گفت: از سال ۱۳۴۶ فوتبالیست‌های معروفی در بندر انزلی داریم ولی با وجود این قدمت و چنین بازیکنان معروف، یک ورزشگاه مناسب نداریم

About مدیر خبر1

Check Also

هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران روزنامه جمهوری اسلامی …