چاپ مطلب چاپ مطلب

با وجود همه تنگناها ،شهرداری سیاهکل همچنان در بخش عمرانی درخشان ظاهر می شود

با وجود همه تنگناها ،شهرداری سیاهکل همچنان در بخش عمرانی درخشان ظاهر می شود

عملکرد شهرداری سیاهکل به روایت تصاویـر

شهرداری نهادی ست مردمی که درصورت دانش محور بودن می تواند شهر را به شهری پویا ،شاداب و گردشگر پذیر تبدیل نماید.


اختصاصی همای خبـر – شهرداری سیاهکل جهت آگاهی افکار عمومی ، اقدام به انتشار گزارشی از اهم اقدامات خود در کانال خود می نماید . از این رو خبرنگار همای گیلان گزارشی از فعالیت های دی ماه این شهرداری نموده است که با هم گوشه‌هایی از این فعالیت‌ها را می خوانیم

.شهرداری سیاهکل به سکانداری “کمیل لاهوتی ” در راستای خدمات رسانی به مردم شریف این شهر، نسبت به لکه‌گیری، ترمیم و روکش آسفالت خیابان ورودی شهر( سیاهکل محله)، آسفالت کوچه‌های شهید قاسمی، شهید شهروز اصیل و کوچه قوامی ۱ اقدامات قابل تحسینی ارائه نموده است.

همچنین می توان اجرای سنگ فرش پیاده‌روی حاشیه میدان امام رضا(ع)، لکه‌گیری و ترمیم فرش موزاییک نقاط مختلف شهر، آغاز عملیات سنگ فرش پیاده‌رو ی جنب خیابان های سردار جنگل و پیاده‌روهای خیابان شهدا ، ترمیم و لکه‌گیری فرش موزاییک پیاده روی روبروی دادگستری ، آغاز لوله گذاری جهت هدایت آب‌های سطحی در کوی سرپرست کوچه یاس ۲، آغاز عملیات زیرسازی جهت اجرای سنگ فرش پیاده روهای خیابان شهید انصاری و اجرای لوله گذاری جهت هدایت آب‌های سطحی در ورودی این خیابان و اتصال دو مسیر لوله گذاری و آغاز جدول گذاری ورودی خیابان خیام شرقی را از دیگرفعالیتهایی برشمرد که طی این مدت انجام شده است .

لاهوتی با همکاری پرسنل خدوم شهرداری سیاهکل در اجرای فاز دوم عملیات جدول گذاری خیابان ورودی شهر (سیاهکل محله )و ادامه روند لوله گذاری کوچه‌های موذن، بازسازی و تجهیز پارک بانوان (شمس جهان) نیز خدمات در خور توجهی تقدیم شهروندان نموده است .

گفتنی است اقداماتی نظیر آماده سازی محفل یادواره شهدا ،حضور در مراسم یادواره شهدای والا مقام شهرستان، تجلیل سردار حزنی از شهردار و تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری (به مناسبت روز زن ) توسط شهرداری از جمله فعالیت های فرهنگی این شهرداری به حساب می آید .

انتهای پیام/ همای خبـر

About نسرین عشقی

Check Also

 چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟! 

 چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟!   همای خبر– تصویبنامه هیات وزیران موضوع تعیین فهرست دارو، …