چاپ مطلب چاپ مطلب

بازداشت مردی که کارگر شهرداری را از پل روگذر به پایین انداخت !

قاتل کارگر شهرداری دستگیر شد

بازداشت مردی که کارگر شهرداری را از پل روگذر به پایین انداخت !

تحقیقات برای دستگیری راننده پژویی که با حمله به پاکبان شهرداری تهران، ‌او را از روی پل به پایین پرتاب کرده و وی را به قتل رسانده، ‌از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

همای خبر – نقل از نقل از جام‌جم، ساعت ۲ بامداد جمعه بیستم بهمن امسال، مردی با پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت و اطلاع داد از کارگران شهرداری هستند؛ مردی سمت‌شان آمده و بی‌دلیل‌ یکی از همکاران‌شان را از بالای پل به پایین پرت کرده و به قتل رسانده است.

ماموران به محل حادثه که در روگذر اتوبان نیایش تهران بود، اعزام شدند و پی بردند که این پسر ۲۰ ساله بعد از پرت شدن از پل با چند خودروی در حال حرکت برخورد کرده و فوت شده است.

ماموران با دستور بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی تهران، تحقیقات را ادامه دادند تا این‌که از طریق بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته‌ محل حادثه، شماره پلاک خودروی راننده فراری را یافتند و او پیش از ظهر شنبه در تهران بازداشت شد.

​​​​​​​متهم‌در تحقیقات اولیه مدعی شد و گفت‌: آن روز داشتم از آن مسیر عبور می‌کردم، دیدم چند نفری کنار پرچم ایستاده‌اند و احتمال دادم آن فرد قصد دارد آن را سرقت کند. دو بار به پلیس زنگ زدم و گفتم‌ که افرادی کنار پرچم هستند که گفتند رسیدگی می‌کنند. حتی به آنها گفتم اگر پیگیری نکنید خودم اقدام می‌کنم. قبل از رسیدن پلیس سمت‌شان رفتم و با آن جوان مشاجره کردم و او را هول دادم که از پل پرت شد و از ترسم فرار کردم. محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با توجه به ادعای متهم، او در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد‌.

About نسرین عشقی

Check Also

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار به رد اعتبارنامه می رسد؟

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار …