چاپ مطلب چاپ مطلب

کارآفرین حوزه صنعت upvc و درب و پنجره در لنگرود عنوان کرد: شناخت و حمایت از کارآفرینان قوی و خلاق، توسعه صنعتی و اشتغال‌زایی به دنبال دارد

کارآفرین حوزه صنعت upvc و درب و پنجره در لنگرود عنوان کرد:

شناخت و حمایت از کارآفرینان قوی و خلاق، توسعه صنعتی و اشتغال‌زایی به دنبال دارد/
سازندگان باید در حوزه فعالیت خود تسلط و خلاقیت داشته باشند/


عدم ثبات بازار مشکل بزرگ کارآفرینان است/
تقدیر از فرمانداری لنگرودو ریاست صمت برای حمایت از صنایع و کارآفرینان

اختصاصی همای خبر- رحمان عزیززاده ، مدیر کارگاه آرش در لنگرود و تولید کننده محصولات upvc و درب و پنجره های آلومینیم در لنگرود در گفتگو با رسانه همای خبر عدم ثبات قیمت مواد اولیه را مشکل بزرگ عرصه تولید اعلام کرد و در این خصوص خواستار تمهیدات و ساماندهی مسئولان شد.

استاد عزیززاده با بیش از ۳۰ سال تجربه کاری در زمینه تولید درب و پنجره های آلومینیوم و محصولات upvc توضیح داد: تسلط و خلاقیت کاری در ارتقاء کیفیت کار ، اصل مهمی است که همواره باید مورد توجه کارآفرینان و صنتعگران باشد، زیرا اینکار علاوه بر رضایت مشتری و خوشنامی واحد صنعتی، خدمت رسانی حقیقی به جامعه و جلوگیری از هدر رفت انرژی و سرمایه است.

وی در توضیحات بیشتر گفت: بعنوان مثال در حوزه کاری بنده که ساخت درب های آلومینیوم و پنجره های تک جداره ، دوجداره و سه جداره است، دادن مشاوره به مالک ساختمان در استفاده از نوع سازه و درب و پنجره برای ساختمان در نهایت سبب بهره وری بیشتر از گرما و سرما ، نورگیری مناسب ساختمان، ایجاد عایق صوتی در ساختمان ها و مسائلی از این دست خواهد شد.

عزیززاده که اصالتا اهل مازندران و برادر شهید است با ذکر اینکه بیش از ۴۰سال شهروند لنگرود بوده ام ، در بیان اشتغالزایی حوزه کاری خود گفت: کارگاه درب و پنجره و upvc آرش هم اکنون برای ۱۵ نفر  به شکل مستقیم و برای تعداد بیشتری غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده و در نظر داریم با شروع تولیدات کابینتی ، اشتغالزایی مستقیم کارگاه را به ۵۰ نفر برسانیـم.

استاد عزیز زاده با ذکر اینکه در طول بیش از ۳۰ سال فعالیت صنعتی، تاکنون از هیچگونه حمایت دستگاههای ذیربط و حمایت بانکی برخوردار نبوده ام ، گفت: اخیرا طی مکاتبات و مراجعات حضوری به فرمانداری و صمت لنگرود تمهیداتی برای حمایت از سوی فرمانداری وصمت فراهم شده که از این بابت قدردان فرماندار محترم لنگرود و اداره صمت هستم.

وی در بیان تولیدات کارگاه آرش در لنگرود گفت: این کارگاه علاوه بر محصولات upvc که نوعی سازه تشکیل شده از مواد اولیه با پلاستیکهای پلیمر شده نشکن است، ساخت پنجره های دو و سه جداره و همچنین ساخت کرکره های برقی برای پارکینگها، جک پارکینگ ، راه‌بند ، دربهای آلومینیوم از انواع اناوایز و پودر کودینگ را نام برد و گفت: تولیدات این کارگاه مشتریان دائمی در شهرهای غرب مازندران و شهرهای پرتعدادی از گیلان دارد و تنوع محصولات و ساخت با کیفیت با قیمتهای مناسب، سبب ماندگاری مشتریان این مرکز تولیدی صنعتی است.

وی گفت: دربهای الومینیوم به جهت شرایط آب و هوایی گیلان و مازندران کارآیی خوبی در ساختمانها دارد.
عزیززاده با ذکر اینکه تحصیلات وی کارشناسی ریاضی محض بوده است گفت: در مسیر تولید از نقطه صفر شروع کردم و اعتقاد دارم با انگیزه و خلاقیت میتوان کارهای مفید ارائه داد و هم اکنون کارکنان این واحد صنعتی همگی بیمه شده هستند.

این کارآفرین با بیان آنکه مواد اولیه این کارگاه از شهرهایی چون تهران، اصفهان، اراک و آذربایجان ارسال میشود، ابراز امیدواری کرد گیلان نیز در تولیدات upvc به خودکفایی لازم برسد.
وی در پایان از اصغرمحمد دوست رئیس صمت شهرستان لنگرود به جهت پاسخگو بودن،همراهی و خدمات دلسوازنه تقدیر و تشکرنمود.

انتهای پیام/ همای خبر

About نسرین عشقی

Check Also

افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌خوانی ندارد/

افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌خوانی ندارد/ بیش از ۱۴۰ طرح نیمه …