چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای شهر رشت: راه اندازی سامانه جامع مصوبات رشت در نخستین جلسه سال ۱۴۰۳شورا

رئیس شورای شهر رشت:

راه اندازی سامانه جامع مصوبات رشت در نخستین جلسه سال ۱۴۰۳شورا /

ارائه برنامه مدون ترمیم آسفالت رشت

رئیس شورای شهر رشت گفت: در نخستین جلسه از سال ۱۴۰۳ با برنامه ریزی هایی که از پیش انجام شد ، سامانه جامع مصوبات شورای رشت آماده شد و ان شاا در سال جاری قصد داریم تمامی طرح ها و لوایح از این طریق بررسی شود.

همای خبر- نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در نخستین جلسه علنی شورا در سال نو در ساختمان شورا رشت با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر ایران اسلامی که برای دفاع از میهن جان خود را فدا کردند و با قدردانی از حضور خبرنگاران در جلسات شورای رشت اظهار کردند: لازم می دانم در نخستین جلسه علنی شورای رشت از خبرنگاران پُر تلاش که همواره همراه و همگام با مجموعه مدیریت شهری رشت برای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر عزیزمان تلاش می کنند تقدیر و تشکر کنم.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان به سر می بریم افزود: امیدواریم همه ما از فیوضات این ماه مبارک بهره مند شده باشیم .

رئیس شورای شهر رشت با محکومیت حمله ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل به سفارت ایران در سوریه بیان کرد: یقینا برای بالا نگه داشتن پرچم اسلام و انقلاب فرزندان این آب و خاک همواره آماده جانفشانی هستند و با اقدامات خصمانه دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی و دیگر آزاد اندیشان جهان از مبارزه با اسرائیل جنایتکار و کودک کُش دست بر نخواهند داشت و در راهپیمایی روز قدس نیز با حضور کم سابقه مردم ، مُهر تاییدی بر این ادعا زده شد و ان شاا مسئوولین نیز قدردان این پشتوانه های مردمی باشند و در راستای ایجاد رفاه هر چه بیشتر مردم گام بردارند.

کارگرنیا با مخاطب قرار دادن رحیم شوقی شهردار رشت که در این جلسه شورا حضور داشت گفت: کارخانه آسفالت شهرداری رشت درنیمه نخست سال ۱۴۰۲ حجم بسیار بالایی از آسفالت را تولید کرد ،اما متاسفانه به دلیل تعطیلی کارخانه آسفالت و بارش برف در رشت که منجر به استفاده از تجهیزات برف روب شد، آسفالت رشت به شدت دچار آسیب گردید و همین موضوع منجر به بروز مشکلات فراوان و گلایه شهروندان شده است .

وی با تاکید به اینکه برنامه ترمیم آسفالت رشت توسط شهرداری به شورا ارائه شود افزود: از شهردار رشت انتظار داریم در اسرع وقت برنامه مدونی نسبت به رفع مشکلات آسفالت رشت به شورا ارائه کند و ان شاا با اقدامات لازم گلایه های شهروندان در این حوزه برطرف شود‌.

رئیس شورای شهر رشت به راه اندازی سامانه جامع مصوبات رشت اشاره کرد و گفت: در نخستین جلسه از سال ۱۴۰۳ با برنامه ریزی هایی که از پیش انجام شد ، سامانه جامع مصوبات شورای رشت آماده شد و ان شاا در سال جاری قصد داریم تمامی طرح ها و لوایح از این طریق بررسی شود و با این روش استفاده از کاغذ به حداقل رسیده و از هدر رفت بیت المال جلوگیری شود.

کارگرنیا با اشاره به راه اندازی مرکز اطلاع رسانی در ورودی های شهر رشت افزود : این درخواست از سوی اداره میراث فرهنگی و گردشگری در چهار ورودی رشت مطرح شده بود و قرار بود جزئیات این تقاضا به سمع و نظر شورا برسد که پاسخ اداری آن به شورا ارسال شد و طبق اطلاعات ارسالی قصد دارند چهار دکه اطلاع رسانی گردشگری با ابعاد سه در سه در چهار ورودی شهر احداث شود.

About نسرین عشقی

Check Also

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + تصاویـر

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + ‌تصاویـر اولین همایش انجمن ناشنوایان شهرستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *