چاپ مطلب چاپ مطلب

گروه نمایش کانونی«گوساله لجباز»، به عنوان اثر برگزیده از کانون پرورش مرکز مجتمع رشت معرفی شد

گروه نمایش کانونی«گوساله لجباز»، به عنوان اثر برگزیده از کانون پرورش مرکز مجتمع رشت معرفی شد

 

گروه نمایشی کانونی ((گوساله لجباز))به عنوان اثربرگزیده نمایشی در مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان معرفی شد.

 

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گیلان، ۱۷ اردیبهشت در خانه تئاتر شهر رشت برگزارشد.

این جشنواره با هنرنمایی ۸ گروه نمایشی کانونی و آزاد در خانه تئاتر شهر رشت کلیدخورد.

داوری این رویداد هنری که در بخش کانونی و آزاد، با مشارکت مخاطبان نوجوان، جوان ۱۲ تا ۲۲ سال  و بزرگسالان صورت‌گرفت را «محمد علی صادق حسنی»،  کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و تئاتر و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گیلان، «محمود فرضی‌نژاد»، محقق و پژوهش‌گر، کارگردان تئاتر و خواننده فرهنگ عامه گیل و دیلم و هم‌چنین، «حمید آذرنگ»، کارشناس مدیریت فرهنگی و کارگردان تئاتر برعهده‌داشتند و به قضاوت هنرنمایی هنرمندان در بخش‌های  نمایش (صحنه، عروسکی، زنده_عروسکی)، نمایش خلاق (‌نمایش کتابخانه‌ای و بازی‌ نمایش) پرداختند.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان گیلان، با معرفی سه گروه برگزیده و منتخبان بخش‌های مختلف به کارخود پایان‌داد.

داوران این رویداد هنری،گروه نمایش کانونی«گوساله لجباز»، از کانون پرورش مرکز مجتمع رشت به کارگردانی نگیسا عوض‌مطلق را اثر نمایشی برگزیده معرفی‌ نمودند

About مدیر خبر1

Check Also

نقش روابط عمومی در دوران پرشتاب امروز، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند

نقش روابط عمومی در دوران پرشتاب امروز، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند دکتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *