چاپ مطلب چاپ مطلب

جاده ورودی شهر املش قربانی کدام اتفاق است که سالها رنگ روکش اسفالت را به خود ندیده است؟!

جاده ورودی شهر املش قربانی کدام اتفاق است که سالها رنگ روکش اسفالت را به خود ندیده است؟!

به قلم علی پور نیاول مدیر مسئول همای گیلان:

 

–  آقای استاندار شما ثابت شده اید در رفاقت ،این رفقای املشی شما در دیدار با جنابعالی، گله ای از این جاده جنگ زده نمی کنند؟

__ شایدهم معمایی در چاله چوله های جاده ورودی این شهر باشدکه مقامات خواسته اند خوردو ها ،به محض ورود ،زیبایی این شهر را رقص کنان جشن بگیرند

رسانه که باشی مطمنا مورد تنفر برخی مقامات و مسئولین قرار خواهی گرفت.
البته درصد تنفر بستگی به ظرفیت مسئولین دارد اما چه کنیم وظیفه رسانه ای حکم می کند که حرف مردم را به زبان ساده یا ادبی ویا طنز بیان نماییم .بعد از کسب کوله باری از تجربه در امر رسانه و سفید شدن موهای سر در این عرصه پرمشقت و افتخار بیان معضلات اجتماعی ،امروز که با تلمباری از مشکلات در کشور روبرو هستیم وشاهد فقر عمومی،بیکاری،گرانی و از همه بدتر فرار نخبگان می باشیم و شرایط کشور به سمتی سوق داده شده که قلم ها محتاط تر شوند و عقل حکم می کند که باید اهسته رفت تا گربه شاخت نزند ، این عشق به مردم ،عشق به نوشتن،عشق به وطن،عشق به سازندگی و عمران و ابادانی در کشور است که پای استدلالیون را چوبین می کند ودل به دریا می زنی و در عرصه پر تلاطم اقیانوس مشکلات، شرجه می زنی و با به دست گرفتن قلم، در راستای حل مشکلات جامعه تلاش می نمایی.

البته نقد به معنای تخریب نیست باید نوشت و به مسئولین گفت که اگر شما به مشکلات توجه نکنید چشم های تیزبین مردم(رسانه ها) با ادبیات متفاوت و مودبانه ،بر شما خرده خواهند گرفت.

یادم می اید در زمانی که اقای عباسی استاندار شد حسب سواد ناچیز خود مثل همیشه شروع به تحلیل نمودم و‌نوشتم که اقای عباسی خوشحالم که بین گزینه ها شما استاندار شدید والان هم می گویم که پیشرفت و ترقی شما نشآت گرفته از دو شهرستان رودسر واملش هست و انتصابات و سفرهای متعدد شما به این دو شهرستان، نشان از دلبستگی های شما دارد و رفیق خوبی برای دوستان خود بوده اید ضمن انکه خود بارها به این شهر سفر کرده اید آیا دوستان شما در تماس های مکرر تلفنی با جنابعالی و یا در دیدارها از نابسامانی این جاده جنگ زده گله مند نبوده اند؟ یا عوامل دیگری در این مسئله نقش دارد!!!
من که در هفته قبل در سفر به این شهرستان شاهد گله زیاد مردم نسبت به وضعیت ورودی جاده این شهر شدم و از من خواسته شد معضلات جاده این شهر را به گوش مسئولین و شخص جنابعالی برسانم.

انچه برای من تعجب آور است اینکه در سال گذشته در بحبوحه انتخابات مجلس شورای اسلامی ،اکثر جاده های فرعی روکش اسفالت شد و گاها شتاب کسب نظر مردم در جذب آرا، اسفالت های بی کیفیتی را روانه برخی جاده ها نمود. چرا سراین جاده اصلی که طول آن بیشتر از ۵کیلومتر نیست بی کلاه مانده.
حال جناب استاندار مردم وظیفه خود را انجام دادند ما هم به وظیفه خود پرداختیم ببینیم شما چه می کنید.

انتهای پیام/ همای خبر

About نسرین عشقی

Check Also

“مدیریت” و “دولت سایه” از نشانه های “مدیــــریت سایه”، “پخمه گــــزینی” و تــرویج فـــرهنگ “چاپلوســـی” است

“مدیریت” و “دولت سایه” از نشانه های “مدیــــریت سایه”، “پخمه گــــزینی” و تــرویج فـــرهنگ “چاپلوســـی” …