چاپ مطلب چاپ مطلب

با مشارکت و همراهی مرکز نیکوکاری فاطمه الزهرای روستای پایین محله پهمدان و خیرین ؛ سومین کاروان سلامت و معیشت هلال احمر شهرستان لاهیجان در روستای پایین محله پهمدان رودبنه برگزار شد /

با مشارکت و همراهی مرکز نیکوکاری فاطمه الزهرای روستای پایین محله پهمندان و خیرین؛

سومین کاروان سلامت و معیشت هلال احمر شهرستان لاهیجان در  پایین محله پهمدان رودبنه برگزار شد

افتتاح مرکز هلال‌احمر روستای پهمدان بخش رودبنه با حضور مسئولان /

اهدای زمین ۶ هزارمتری، برای افتتاح خانه سالمندان در روستای پایین محله پهمدان رودبنه لاهیجان /

صبح پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ سومین کاروان سلامت و معیشت هلال احمر لاهیجان با هماهنگی موسسه خیریه الزهرا و خیرین منطقه در روستای پایین محله پهمدان  رودبنه لاهیجان برگزار شد.

اختصاصی همای خبر-
مرتضی ادهمی، رئیس جمعیت هلال احمر لاهیجان در این رابطه اعلام کرد: ۸ پزشک عمومی و متخصص در قالب کاروان سلامت و معیشت با حضور در این روستا به معاینه و درمان بیماران پرداختند.
ادهمی گفت: امروز حسب دستور مدیر عامل هلال احمر گیلان حدود ۶۰ میلیون تومان دارو به شکل رایگان بین بیمارانی که معاینه شده و در طرح حمایتی ۲۰۲۰ قرار دارند توزیع می‌شود.
وی با بیان آن که قریب به ۱۵۰ بسته معیشتی نیز به مراجعان تعلق خواهد گرفت اظهار داشت: این سلسه کاروان های سلامت در سطح شهرستان لاهیجان ادامه دار است و هر ماه یکبار به یکی از بخش های شهرستان لاهیجان خدمات ارائه میدهیم.

رئیس هلال احمر شهرستان لاهیجان گفت : از خیرین گیلانی و صاحبان صنعت و سرمایه دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در این حرکت خداپسندانه و نیکو کارانه ضمن برخورداری از اجر اخروی و کسب رضای الهی، در گره گشودن از مشکلات اقشار نیازمند و حمایت از آنان سهیم شده و سبب خوشحالی آنان شوند.

ادهمی گفت: مشارکت خیرین در کاروان های سلامت و معیشت به دو شکل ناشناس و یا درج و معرفی در لیست اوقاف انجام می‌شود و امیدواریم به دست پربرکت خیرین ، مداوای بیماران تحت حمایت این کاروان همگی موثر واقع شود .

وی با اشاره به اینکه این سومین کاروان سلامت هلال احمر لاهیجان در سال جاری است، گفت سال گذشته این کاروان چهار مرتبه در بخش‌های مختلف منطقه ارائه خدمات داشته و در تلاشیم با تداوم خدمات به شکل ماهانه، جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

اختصاصی همای خبر ، مدیر مرکز  نیکوکاری فاطمه الزهرای شهرستان لاهیجان نیز در این گفتگو ضمن تشکر از جمعیت هلال احمر شهرستان لاهیجان، پزشکان حاضر و خیرین منطقه گفت: بنده سه سال پیش این موسسه نیکوکاری را راه اندازی نموده و همزمان برای حمایت از بیماران نیازمند، یک صندوق قرض‌الحسنه نیز در این موسسه دایر کردم.

جمالی با این توضیح که این مرکز نیکوکاری به بانوان بیوه و مطلقه زیر ۵۰ سال برای خود اشتغالی، وام‌های ۱۵۰ میلیون تومانی می‌دهد گفت : امروز چند پزشک عمومی و متخصص در رشته های زنان ، قلب ، اعصاب و روان ، ارتوپدی ،دندانپزشکی ، پوست و تغذیه در قالب کاروان سلامت و معیشت هلال احمر به این روستا آمده اند و با ویزیت رایگان و داروی رایگان به خدمات مشغولند.

وی اعلام کرد: امروز مراسم افتتاحیه خانه هلال احمر این روستا را با حضور آقای زارع، نماینده مجلس و مسئولان شهرستان لاهیجان برگزار خواهیم کرد .
این خیر وفعال اجتماعی گفت: علاوه بر آن با اهدای زمینی به وسعت ۶۰ هزار متر مربع توسط یکی از خیرین بزرگوار با نام علی قربان‌پور بزودی یک خانه سالمندان در روستای پهمدان افتتاح خواهیم نمود.

About نسرین عشقی

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …