چاپ مطلب چاپ مطلب

گامی موثر برای حل معضل ترافیک در رشت

گامی موثر برای حل معضل ترافیک در رشت

گامی بزرگ در راستای حل معضل ترافیک شهر رشت

مدیرعامل شرکت سهامی کشاورزی و دامپروری سفیدرود با شهردار رشت پیرامون اجرای فاز اول رینگ ۹۰ متری و با هدف ایجاد همکاری های مشترک دیدار کرد.

دیدار مدیرعامل شرکت سهامی سفیدرود با شهردار رشت پیرامون اجرای فاز اول رینگ ۹۰ متری

همای خبر- با هدف ایجاد همکاری های مشترک «مرتضی پیر اولیا» مدیرعامل شرکت سهامی کشاورزی و دامپروری سفیدرود با «رحیم شوقی» شهردار رشت پیرامون اجرای فاز اول رینگ ۹۰ متری دیدار و گفت و گو کرد.

«رحیم شوقی» شهردار رشت در این دیدار ضمن تشکر از شرکت سفیدرود جهت همکاری های لازم در خصوص واگذاری جاده پیرامون اجرای فاز اول رینگ ۹۰ متری در رشت اظهار کرد: رضایتمندی رشتوندان مهم ترین هدف ما برای اجرای رینگ ۹۰ متری است.

وی با بیان اینکه احداث رینگ ۹۰ متری سبب می شود ترافیک به جریان اصلی تردد داخل شهر وارد نشده و کاهش ترافیک شهری را به دنبال دارد، افزود: برطرف کردن مشکلات حوزه ترافیک و توسعه معابر شهری یکی از مطالبات بحق شهروندان است که در اولویت کارها قرار دارد.

شوقی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما در این است که طی ماه های آینده ۳ پل غیرهمسطح در دست احداث، تکمیل و زیر بار ترافیک برود، ادامه داد:همچنین روند اجرای کانال ژ۵ که در راستای کاهش ترافیک شهر رشت در حال انجام بوده تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه شرکت سفید رود یک ظرفیت بسیار خوب و ثروت ملی برای استان گیلان به شمار می رود، گفت:  حفظ، حراست و صیانت و دادن ارزش افزوده به این شرکت وظیفه همه ما است

گفتنی است،رینگ ۹۰ متری موجب می شود که ترافیک به جریان اصلی تردد داخل شهر وارد نشده و این امر کاهش چشمگیر ترافیک شهری را به همراه خواهد داشت اما تکمیل این پروژه با توجه به وسعتی که به لحاظ کلان محوری دارد نیازمند ورود وزارت راه و شهرسازی، اعتبارات ملی و یا سرمایه گذاری های کلان می باشد که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار گیلان در حال پیگیری است.

About نسرین عشقی

Check Also

افتتاح پروژه های شهرداری اطاقور در هفته دولت

افتتاح پروژه های شهرداری اطاقور در هفته دولت همای خبر- نقل از  روابط عمومی شهرداری …