چاپ مطلب چاپ مطلب

در هفته دولت؛ ۱۲ پروژه عمران شهری در بندرانزلی افتتاح شد

در هفته دولت؛

۱۲ پروژه عمران شهری در بندرانزلی افتتاح شد

 

با حضور محمد پور خوش سعادت، فرماندار بندر انزلی، مهندس وحید پورحضرت شهردار، معاون عمرانی فرمانداری، امام جمعه شهرستان، رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای شورای شهر، و سایر مسولین شهرستانی ۱۲ پروژه عمرانی و خدماتی بصورت نمادین در ضلع غربی پل غازیان افتتاح شد.

 

مهندس وحید پورحضرت شهردار پر تلاش بندرانزلی در خصوص پروژه ها گفت: امروز در گرامیداشت هفته دولت ۱۲ پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیارد ریال در بندرانزلی به بهره‌برداری رسید.

شهردار بندر انزلی با اشاره به اینکه ۱۲ پروژه آماده بهره برداری است، تصریح کرد: برای کف‌سازی پل قدیم غازیان مواردی از جمله مبلمان، نورپردازی،نصب گریل ها و بولاردها، موزاییک فرش و روکش آسفالت رمپ غربی، پایه چراغ ها، با اعتباری بالغ بر ۷۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

 

پورحضرت بیان کرد: از دیگر پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری می‌رسد می‌توان به آسفالت معابر خاکی و روکش آسفالت معابر شهری، ساماندهی فضای سبز خیابان صابر حنان، تعریض خیابان میرزا کوچک خان جنگلی و آبیاری تحت فشار همچنین پروژه پارک ۴ طبقه شرکت نفت اشاره کرد.

 

شهردار بندرانزلی با بیان اینکه در مجموع بالغ بر ۶۱۰ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده گفت: اعتبار این پروژه‌ها عمدتاً از منابع داخلی و بخشی نیز از محل درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده بود.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون ۸۵ درصد پروژه خیابان سپه انجام شده، افزود: تا این لحظه ۱۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده که در اولین فرصت و پس از اتمام پروژه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

شهردار بندرانزلی در ادامه با اشاره به پروژه‌هایی که در دهه فجر سال گذشته آماده بهره‌برداری بود، گفت: ۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد تومان انجام شد که امروز بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در ۲ مناسبت دهه فجر سال گذشته و هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

 

شهردار بندر انزلی در پایان از مجموعه مدیریت شهری ،فرماندار شهرستان، امام جمعه معزز ، اعضای شورای اسلامی شهر که همراه و پشتیبان شهرداری بودند، بویژه نیروی خدماتی شهرداری، معاونین و روسای تابعه، و نیز از پیمانکاران پروژه و دکتر دنیامالی که حمایت کردند تقدیر و تشکر کرد.

 

 

همچنین در این مراسم محمد پورخوش سعادت، فرماندار شهرستان بندرانزلی ضمن گرامی‌داشت هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت فرصت گزارش خدماتی است که به مردم صورت می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه ما همه خادمان مردم هستیم و جایگاهی که در آن گرفت قرار گرفتیم برخواسته از خون شهدایی است که همین مردم برای نظام و انقلاب دادند، افزود: پل قدیم غازیان یکی از نمادهای برند بندرانزلی است و امیدواریم مردم خدماتی را که انجام می‌شود لمس کنند و ارائه این خدمات در بازسازی سرمایه‌های اجتماعی کمک کند.

 

فرماندار شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: با توجه به بهره‌برداری از پل قدیم غازیان دستگاه‌هایی از جمله شهرداری و آموزش و پرورش می‌توانند برخی از برنامه‌های خودشان را روی این پل برگزار کنند و بهره‌برداری فرهنگی مناسبی از این پل صورت گیرد و انتشار تصاویر آن می‌تواند برای این شهر ارزش افزوده فرهنگی و مالی داشته باشند.

گزارش: عطیه نصرتی

 

About مدیر خبر1

Check Also

پرونده هایی که سابقا در شوراهای حل اختلاف رسیدگی  می شد از این پس به حکم قانون توسط قضات در دادگاه های صلح رسیدگی خواهد شد

پرونده هایی که سابقا در شوراهای حل اختلاف رسیدگی  می شد از این پس به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *