چاپ مطلب چاپ مطلب

قطعی برق کسب و کارها را مختل و مردم را کلافه کرده است

قطعی برق کسب و کارها را مختل و مردم را کلافه کرده است

همای خبر – نقل از لنگر خبر، مهران مهراب پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار لنگرخبر با گلایه از قطعی های مکرر برق اظهار کرد: طی چند ماه گذشته شاهد قطعی برق چند ساعته در ساعات مختلف شبانه روز بودیم که مردم را در زندگی روزمره دچار چالش کرده است.

وی با بیان اینکه زمان قطعی برق از سوی مسوولین مربوطه اعلام نمی شود، گفت: یکی از عوامل قطعی برق، ناترازی تولید و مصرف برق است که طبیعتا نیاز به صرفه جویی توسط شهروندان است ولی نیاز است تا شرکت توزیع برق حداقل زمان قطعی برق را اعلام کند تا مردم نیز برنامه ریزی داشته باشند.

سخنگوی شورای شهر چاف و چمخاله با بیان اینکه همزمان با قطعی برق برخی خدمات نیز مختل می شود، افزود: با قطع برق، استفاده از خدمات تلفن همراه و اینترنت نیز با مشکل همراه می شود و علاوه بر آن برخی مشاغل وابسته به برق و بخصوص اینترنت با ضرر و زیان مالی مواجه می شوند.

مهراب پور با بیان اینکه چاف و چمخاله شهری توریستی است که روزانه مقصد گردشگران زیادی است و در هتل ها و مقاصد گردشگری این شهر اسکان دارند، تصریح کرد: هتل ها و اماکن رفاهی نیز همزمان با قطعی بر در خدمت رسانی به مشکل برخورد می کنند که اگر ساعات زمانبندی قطعی برق مشخص شود همه مردم و اصناف مختلف از سردرگمی و کلافگی خارج و برای زمان های اعلام شده برنامه ریزی می کنند و این کوچکترین توقع از مسوولین ذی ربط است.

About نسرین عشقی

Check Also

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به مردم رشت بابت انتخاب افرادی پر تلاش و خدوم در جایگاه اعضای شورای رشت تبریک می گویم

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *