چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای گیلان: شروع پروژه تعویض مقره های نامناسب خط پره سر – خلخال و اردبیل

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای گیلان:

شروع پروژه تعویض مقره های نامناسب خط پره سر – خلخال و اردبیل

علی رغم شرایط سخت جوی، تعویض مقره پایه ۲۹۵ خط ۲۳۰ کیلوولت پره سر-خلخال با موفقیت انجام شد

حسن قنبرزاده معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با توجه به بازدید دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان از خط ۲۳۰ کیلوولت پره سر-خلخال واردبیل و تاکید ایشان در خصوص تعویض مقره های نامناسب  این خط برای پیشگیری از حوادث ، پروژه تعویض مقره این خط در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: یکی از عوامل اصلی خروج خط انتقال ۲۳۰ کیلوولت پره سر – خلخال، مناسب نبودن مقره های استفاده شده در خط بود که برای حل این مشکل، همکاران تعمیرات غرب معاونت بهره برداری و پیمانکار تعمیر نگهداری خطوط با حضور در محل خط و بررسی شرایط، نسبت به تعویض مقره پایه ۲۹۵ خط پره سر- خلخال اقدام نمودند.
معاون بهره برداری با اشاره به شرایط جوی نامساعد محل خط گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه، مه غلیظی وجود داشت که کار رابسیار سخت کرده بود اما با تلاش همکاران، عملیات تعویض مقره پایه ۲۹۵ خط پره سر- خلخال انجام شد ودر ادامه باید با هماهنگی مرکز کنترل شبکه واخذ خروج نسبت به تعویض مقره حد فاصل پایه های ۲۸۰ الی ۳۴۰ اقدام گردد .
وی افزود: پایش و نگهداری خطوط جهت پایدار نگه داشتن شبکه برق، بطور مستمر توسط همکاران خطوط معاونت بهره برداری انجام می شود تا در فصل سرد زمستان که بالتبع با بارش های شدید باران و برف روبه رو هستیم بتوانیم برق مطمئن و پایداری را برای مشترکان تامین نماییم.

انتهای پیام/

About نسرین عشقی

Check Also

۳۶۰۰ هکتار از جنگل های گیلان به قزوین پیوست شد

۳۶۰۰ هکتار از جنگل های گیلان به قزوین پیوست شد همای خبر- نقل از قزوین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *