چاپ مطلب چاپ مطلب

بیش از ۱۳ هزار مسافر نوروزی در جوار بقاع متبرکه گیلان اسکان یافتند

همای گیلان:مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از اسکان بیش از ۱۳ هزار مسافر نوروزی در جوار بقاع متبرکه و امام زادگان استان خبر داد.

حجت الاسلام ولی عادلی افزود: این تعداد مسافر در اجرای طرح آرامش بهاری تاکنون جوار بقاع متبرکه و امام زادگان گیلان را برای اسکان برگزیدند.

وی اظهار داشت: در اجرای طرح آرامش بهاری زائرسراها و اقامتگاه های امام زادگان و بقاع متبرکه شاخص استان گیلان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

وی معرفی امام زادگان گیلان به مسافران را یکی از برنامه های اوقاف در نوروز عنوان و خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۱۵ هزار بروشور معرفی بقاع شاخص استان بین مسافران و گردشگران توزیع شده است.

طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفندماه گذشته در ۲۰۰ بقعه متبرکه و امامزادگان استان گیلان به اجرا درآمده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

علاوه بر اجرای طرح آرامش بهاری در نوروز، طرح دیگری با عنوان سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در امامزادگان گیلان اجرا شد.

در اجرای طرح سوگواره یاس نبوی از دوم تا پنجم فروردین ۶۵ هزار نفر از مسافران و زائران با شرکت در برنامه های مختلف از این طرح بهره مند شدند.

استان گیلان دارای ۹۲۳ بقعه متبرکه است./ایرنا

About سردبیر ارشد

Check Also

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: افزایش اختیارات شوراها سبب جلب رضایت شهروندان می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: افزایش اختیارات شوراها سبب جلب رضایت شهروندان می‌شود/ شوراها نهادهای …