چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو شورای شهر رشت: رشت در جمع شهرهای دوستدار کودک/ افتتاح سومین ساعت آفتابی در بوستان ملت

فاطمه شیرزاد شیرزاد با تبریک به دوستداران کودک، گفت: شهر رشت منتخب شهر دوستدار کودک در کنار یازده شهر دیگر قرار گرفت و امیدوارم بتوانیم برنامه‌های جامعی برای کودکان و رعایت حقوق شهروندی آنان داشته باشیم.

به گزارش همای گیلان نقل از دیار میرزا در یکصد و چهل و هفتمین جلسه عادی شورای شهر، فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت با تبریک فرارسیدن دهه کرامت، گفت: امیدوارم روزبه‌روز شاهد شکوفایی شهر رشت به همت مدیران اجرایی، سرمایه‌گذاران و همکاران شورا در فرصت باقی‌مانده از عمر شورای پنجم باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت اظهار داشت: با توجه به‌قرار داشتن در دهه کرامت و رسالت کمیسیون فرهنگی از دو روز گذشته بعدازظهرها در سطح پارک‌های محلات سطح شهر رشت شاهد برگزاری مراسم‌هایی فرهنگی و هنری تا روز ولادت حضرت امام رضا (ع) می‌باشیم.

وی همچنین با اشاره به افتتاح سومین ساعت آفتابی در بوستان ملت شهر رشت، گفت: این بوستان ظرفیت آن را دارد که تبدیل به مکانی مناسب برای نصب ساعت‌های آفتابی شود و امیدوارم تا پایان سال بتوانیم ساعت‌های آفتابی بیشتری در این بوستان نصب نماییم و مکانی مناسب برای پژوهشگران علم نجوم شود.

شیرزاد با تبریک به دوستداران کودک، گفت: شهر رشت منتخب شهر دوستدار کودک در کنار یازده شهر دیگر قرار گرفت و امیدوارم بتوانیم برنامه‌های جامعی برای کودکان و رعایت حقوق شهروندی آنان داشته باشیم.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه شاهد یکی از مهم‌ترین اتفاقات عمرانی در شهر رشت بودیم، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره از آغاز کار خود برای سازندگی کشور تلاش کرده است و امیدوارم تفاهم‌نامه امروز تبدیل به ‌قرارداد شود و اتفاقات مهم برای شکوفایی شهر رشت رخ بدهد و پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری رشت که از سال گذشته باقی‌مانده است توسط شهردار رشت در اولویت اجرا و اتمام قرار بگیرد و سرعت کار در عمل نشان داده شود و امیدوارم آقای شهردار به قول‌های خود عمل کنند.

About نسرین عشقی

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …