چاپ مطلب چاپ مطلب

شهر لاهیجان به یک حسینیه بزرگ تبدیل می شود

همای گیلان: سرپرست شهرداری لاهیجان از سیاه پوش شدن شهر لاهیجان در آستانه ماه محرم و تبدیل این شهر به یک حسینیه خبرداد. به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، یوسف قیامتیون در گفت و گویی افزود: در آستانه ماه محرم، سیاه پوش کردن، پاکیزگی و آراستگی میادین، بلوارها، خیابانها و محلات در دستور کار واحدهای مختلف شهرداری لاهیجان قرار گرفت.

قیامتیون با بیان اینکه ماه محرم امسال برگزاری مجالس عزاداری بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد کرونا انجام خواهد شد، گفت: مدیریت شهری لاهیجان همچون سال‌های گذشته اقدامات لازم برای سیاه‌پوش کردن شهر و همکاری با هیئت‌های مذهبی در قالب دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا را انجام می‌دهد. وی افزود: با توجه اینکه مردم شهر لاهیجان از قدیم نسبت به برگزاری مراسم های سنتی عزاداری سرور و سالار شهیدان در سطح کشور همیشه زبانزد بوده اند، امسال ماه محرم با وجود کرونا و لزوم توجه به سلامت مردم حال و هوای دیگری دارد و شهر لاهیجان به یک حسینیه بزرگ تبدیل شده است. وی اظهار کرد: شهروندان باید با مراقبت‌های لازم زمینه حفظ سلامتی خود و اطرافیان را فراهم کرده و این ویروس را جدی بگیرند. شهر لاهیجان با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده برگزاری مراسم های عزاداری ویژه ماه محرم می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …