چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان : مردم بهترین رصد کننده ی اعمال ما هستند و بایستی با آنها رفتار مشفقانه و پدرانه داشته باشیم . اشتغال و سرمایه‌گذاری نقطه قرمز دولت است.

اختصاصی همای گیلان:جلسه کارگروه اشتغال به ریاست فرماندار شهرستان لاهیجان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

دراین جلسه یونس محمودی اشتغال و سرمایه‌گذاریرا نقطه ی قرمز دولت دانست و گفت :ساختار اساسی و کلی ایران در حوزه تحریم و ایجاد مضایق اقتصادی نباید مانع توسعه و پیشرفت کشور شود اشتغال و سرمایه‌گذاری نقطهی قرمز دولت است.
این مقام عالی دولت در شهرستان لاهیجان افزود : اعمال سیاست های کرونایی و تسهیل در حوزه تسهیلات پرداختی از سوی بانک های استان و شهرستان در حوزه کرونا قابل تقدیر و ستایش است .
وی با اشاره به اینکه آمار دستگاه اجرایی
می تواند زبان گویای آن مجموعه ها باشد گفت:

مدیری که همت کند بدون اغراض سیاستهای دولت را اجرا کند تقدیر و تشکر دارد .
وی در ادامه اشتغالزایی برای حتی یک نفر را کاری ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد :مسئولان می‌توانند به جای نقض قانون ازاز ابزارهای حقوقی برای انعطاف در اجرای قوانین استفاده کنند.
یونس محمودی با اشاره به اینکه قانون جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم‌سالاری است افزود: بایستی بدانیم مردم بهترین رصد کننده ی اعمال ما هستند و با آنها رفتار مشفقانه و پدرانه داشته باشیم اگر بخواهیم و بتوانیم مشکل مردم را حل کنیم اما انجام ندهیم مرتکب ظلم شده ایم.

خبرنگار:شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …