چاپ مطلب چاپ مطلب

رسول فرخی، نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل و نماینده معین استانه اشرفیه جزئیات سوالات خود از وزیر آموزش و پرورش را تشریح کرد

 همای گیلان:نماینده مردم لاهیجان در مجلس محورهای سوال خود از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش را تشریح کرد.

رسول فرخی نماینده مرم مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی ، از طرح سوال خود از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، خبر داد و گفت: سوال بنده از وزیر آموزش و پرورش در ۸ محور تدوین شده که وزیر باید با حضور در کمیسیون آموزش پیرامون این محورها توضیحاتی را ارائه دهد.
وی در همین راستا افزود: طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش از سوی هیئت رئیسه اعلام وصل شده و باید روند قانونی خود را طبق آیین‌نامه داخلی پارلمان سپری کند.
نماینده لاهیجان در مجلس در تشریح محورهای سوال از حاجی میرزایی بیان داشت: اجرای نظام پرداخت‌ها مبتنی بر نظام رتبه‌بندی معلمان، ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش به مثابه مهم‌ترین نهاد تربیت نیروی انسانی و مولد سرمایه اجتماعی و عهده‌دار اجرای سیاست‌های مصوب و همچنین رعایت عدالت آموزشی در بخش دولتی و غیر انتفاعی از جمله محورهای سوال از وزیر آموزش و پرورش است.
فرخی در همین راستا ادامه داد: اعمال سیاست همسان در شیوه جذب نیروهای نهضتی‌، حق‌التدریس و سرباز معلم‌ها، رسیدگی به وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان، اهتمام به تربیت و پرورش دانش آموزان مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی و تبیین اندیشه امام خمینی (ره) اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان و افزایش انگیزه آنان برای خدمات مطلوب، با اقدامات فرهنگی و خدمات رفاهی و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها و همچنین جلوگیری از اجرایی شدن سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش و ارائه گزارش به وکلای‌ملت ملت از دیگر محورهای سوال از حاجی میرزایی است.
به گزارش تسنیم، محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز (یکشنبه ۱۶ شهریور) سوال ملی رسول فرخی میکال از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره علت عملکرد نامناسب وزارت آموزش و پرورش بر حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش و مدیریت را اعلام وصول کرد./تسنیم

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

توضیحات معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی در خصوص نحوه اجرای طرح متناسب‌سازی

توضیحات معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی در خصوص نحوه اجرای طرح متناسب‌سازی   با تکمیل …