چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح پروژه های شهرداری رانکوه در هفته دولت با حضور فرماندار املش

اختصاصی همای گیلان :پروژه های شهرداری رانکوه با حضور فرماندار،بخشداران مرکزی و رانکوه، اعضای شورای شهر،مسئولین شهرستان املش و با حضور مردم شهر رانکوه در هفته دولت به بهره برداری رسید.

در این مراسم شهردار رانکوه ضمن قدردانی از حمایت همه مسئولین شهرستان گفت : از اعضای محترم شورای شهر که در همه موارد حامی من بوده اند قدردانی می نمایم.

رشیدی نژاد شهردار رانکوه به افتتاح کمپینگ اقامتی و استراحتی برای مسافران در پارک کیارود اشاره کرد و گفت : دیوارسازی، کف سازی و محوطه سازی این کمپینگ ها ،هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان  در برداشته است که امیدواریم جایگاه مناسبی برای مسافران فراهم آید.

وی اظهار داشت : برنامه های ویژه ای برای فاز نهایی  پارک کیارود در نظر گرفته شده است که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

از پروژه های دیگر شهرداری در هفته دولت کلنگ زنی احداث استخرآسیابسران بوده است. شهردار رانکوه در خصوص این پروژه گفت :  فضای این استخر در مساحت ۵ هکتار بوده و در ۳ فاز به مرحله اجرا خواهد رسید. اعتبار اولیه برای این طرح ۴۵۰ میلیون تخمین زده شده است  که امیدواریم با اتمام کار فضایی بسیار زیبا را برای اهالی شهر و همچنین مسافران فراهم آوریم.

رشیدی نژاد در ادامه مراسم به افتتاح دفتر باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری رانکوه در هفته دولت اشاره کرد و گفت : شهرداری رانکوه در سالهای گذشته همواره به طرق غیر رسمی کمک هایی به تیم های ورزشی در اجرای مسابقات داشته است. این امر باعث شد تا به سمت قانونمند نمودن این یاری و حمایت ها بکوشیم و  با افتتاح باشگاه ورزشی شهرداری بتوانیم ورزش شهر رانکوه را توسعه دهیم.

وی افزود :  خوشحالیم که توانستیم در این ایام  شاهد افتتاح باشگاه ورزشی و فرهنگی شهرداری رانکوه با مدیر عاملی آقای کریمی و به موسسی اینجانب  و با اخذ مجوز دو رشته ورزشی فوتبال و فوتسال  هستیم.

شهردار رانکوه به نامگذاری خیابانی به نام  خیابان شهید رجایی به برکت هفته دولت  اشاره کرد گفت : در سال جاری، ۹۵۰۰ متر مربع با هزینه بالغ بر ۳۳۰ میلیون تومان آسفالت در سطح شهر رانکوه انجام شده است.

فرماندار شهرستان املش نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات شهردار و اعضای شورای محترم شهر رانکوه گفت : افق شهر رانکوه ، افق بسیار روشنی است. ایده های جدید آقای شهردار، تعامل خوب با اعضای شورا و مسئولین شهرستان نوید بخش این امر است.

جعفری فرماندار املش بیان داشت : این انتظار و حق مردم است که در شهر رانکوه فضاهای زیبا و امن و مناسبی را داشته باشند که امیدواریم این فضاها بیش از پیش گردد.

وی بیان داشت : افتتاح استخر آبی آسیابسران یکی از پروژه های بسیار زیبایی خواهد بود که پس از پایان تبدیل به زیباترین استخر استان خواهد شد .

 

خبرنگار:فاطمه مشفق

112233445566

About سردبیر ارشد

Check Also

طی حکمی از سوی رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت؛ پژوهشگر برگزیده گیلانی؛ دبیـر کارگروه آمایش شهری و زیست پذیری کلانشهر رشت در کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت شد

طی حکمی از سوی رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت؛  پژوهشگر برگزیده گیلانی؛ دبیـر …