چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان: ٢٢۵ تن مرغ گرم در شهرستان لاهیجان جذب شده است . سهمیه ی روغن خانگی ۱۰۳ تن بوده که ۵۰ تن جذب شده است .

اختصاصی همای گیلان:جلسه ی ستاد تنظیم بازار شهرستان لاهیجان به ریاست فرماندار در سالن اجتماعات این شهرستان برگزارگردید .

طی این جلسه فرماندار شهرستان لاهیجان د خصوص جذب قدر السهم مرغ و روغن در شهرستان لاهیجان گفت :قدر السهم روزهای اخیر شهرستان وارد میشود و در فاز اول مرغ متجمد ۲۳ تن سهمیه ی لاهیجان بود که تماما جذب شد و ثانیا در فاز دوم ۲۱ تن سهمیه ی شهرستان بوده ک در حال جذب است و تعهد میشود که این مقدار را به سقف اول هم برسانیم .
وی در خصوص جذب روغن نیز گفت :۱۰۳ تن سهمیه ی روغن خانگی بوده که ۵۰ تن آن جذب شده است و ۱۸۱تن روغن صنعتی سهمیه داشتیم که تماما جذب شده است که از عنایت ویژه ی مدیر کل صمت استان تشکر می شود .
یونس محمودی اظهار داشت: ما در بسیار ی از آمار ها خروجی خوبی داشته ایم و تاکید بنده این است که در سایه ی هم فکری و هم اندیشی بسیاری از موضوعات را شناسایی و بعضا بر آن غلبه کنیم که نمونه اش بحث روغن های صنعتی بود؛،هر تصمیمی که میگیریم لازمه ی تصویب و احیانااعلام است یقین بدانید با حساسیتی که داریم بلافاصله به رشته ی تحریر در می آوریم و بخصوص به مقامات استان و از استان به کشور اعلام می شود.

وی گفت : آن دسته از اقلامی که با ارز نیمایی وار می شود بدون شک در فناوری تولید و مواد تولید شده با هزینه هایی همچون نقل محل ،ارزش افزوده و مواد اولیه از سایر کشورها وارد می شود که شاهد بعضی افزایش قیمت ها هستیم .

فرماندار شهرستان لاهیجان در بحث لاستیک ناوگان درون شهری و برون شهری گفت:در حوزه ی ناوگان برون شهری مشکلی وجود ندارد بحث ناوگان برون است که میتوانند در سامانه ثبت نام کنند .
یونس محمودی در خصوص آرد اظهار داشت :میزان قدر السهم آرد تثبیت شد و برای ذخیره با استان صحبت شد و سهمیه ی ما برای فصل سرما جذب شده که بر اساس ضرورت توزیع خواهد شد .
وی در پایان افزود در خصوص محدودیتهای کرونایی از روز شنبه همه ی نهادها چه نظارتی چه هدایتی چ انتظامی همه موظف به احیای سیاست هستند وتا بتوانیم به امید خداوند وضعیت زرد شهرستان را از بین برده و به وضعیت سفید تبدیل کنیم .

خبرنگار:شقایق کیهان

About مدیر خبر1

Check Also

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند رییس سازمان جهاد کشاورزی استان …