چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح پروژه های اداره راه و شهرسازی شهرستان لنگرود در هفته دولت

اختصاصی همای گیلان:همزمان با فرارسیدن هفته دولت پروژه های اداره راه و شهرسازی لنگرود با حضور نماینده شهر ستان لنگرود، فرماندار و مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

در این مراسم محمدزاده رئیس اداره راه و شهرسازی لنگرود ضمن تبریک هفته دولت و قدردانی از حضور مسئولین به بخشی از عملکرد اداره راه و شهرسازی لنگرود اشاره کرد و گفت : این اداره در در بخش عملیات راه سازی ۵ پروژه را در قالب آسفالت به طول ۲/۱۶ کیلومتر با هزینه ۴ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان داشته است.

محمد زاده این ۵پروژه را روکش آسفالت بزرگراه لاهیجان- لنگرود- رودسر، آسفالت راه روستایی چاف-رادارکومه، آسفالت تعریض راه روستایی لیلاکوه- کومله، آسفالت راه روستایی کهل بن – سوگوابر- ملازگوابر و همچنین اجراء سیستم روشنایی لنگرود –رودسر برشمرد.

وی در ادامه به عمملکرد اداره راه و شهرسازی لنگرود در بخش عملیات راهداری اشاره کرد و گفت : شن ریزی شانه و بستر راه شوسه، تسطیح راههای شنی و شانه راه، ریزش برداری،هدایت آبهای سطحی با دست، قیرپاشی جهت لکه گیری و آسفالت ، لکه گیری سطوح آسفالته ،بوته زنی و علف تراشی با دست یا گریدرو لوله گذاری بخشی از عملیات راهداری اداره می باشد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لنگرود افزود : نظافت پلها و حاشیه جداول، عملیات برف روبی، تهیه ونصب تابلوی اخطاری مثلت و انتظامی دایره و فلش گروهبانی وتهیه ونصب مسیرنما، تهیه ونصب گاردریل، تهیه ونصب تابلوهای سیار، رنگ آمیزی پایه های علائم، رفع آثار تجاوز، خطک شی سرد و نمکپاشی از جمله عملکرد مجموعه همکارانم در بخش عملیات راهداری می باشد.

 

About سردبیر ارشد

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …