چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودبار خبر داد تعطیلی یک بانک در لوشان در پی ابتلای سه کارمند به کرونا

فرماندار رودبار با اشاره به اینکه روزانه حداقل ۱۰۰ مورد بازرسی در سطح شهرستان بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند، از تعطیلی یک بانک در لوشان به دلیل ابتلای سه کارمند آن به کرونا خبر داد.


هوشنگ عباسقلیزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت شهرستان رودبار با گذشت یک‌هفته‌ از اجرای محدودیت‌های کرونایی، اظهار کرد: شهرستان رودبار به جهت موقعیت استراتژیکی در کریدور شمال به جنوب دارد و از یک جهت شهرستان ورودی استان محسوب شده و از جهت دیگر به دلیل همجواری با دو استان دیگر از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

فرماندار شهرستان رودبار افزود: از زمانی که وضعیت شیوع کرونا در شهرستان با اعلام شبکه بهداشت و درمان «قرمز» اعلام شد، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با شدت و جدیت بیشتری در سطح ادارات شهرستان اجرا شد.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان رودبار گفت: در اداراتی که به جهت تعدد مراجعان پرترافیک بودند هم تقسیم کار صورت گرفت تا از حجم مراجعان کاسته و از شیوع کرونا پیشگیری شود.

وی در پاسخ به این سوال که تعطیلی یک بانک در لوشان صحت دارد؟ تصریح کرد: به جهت مثبت شدن تست کرونای سه کارمند، این بانک به دلیل سلامت مردم و سایر کارمندان فعلا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد و خدمات آن هم به بانک‌های دیگر در لوشان منتقل شد.

فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه روزانه حداقل ۱۰۰ مورد بازرسی مشترک توسط اصناف، نیروی انتظامی، صمت و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از واحدهای صنفی صورت می‌گیرد، گفت: در یک هفته اخیر از زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی در شهرستان رودبار از اول آذرماه، تاکنون ۵۶۰ مورد جریمه یک میلیون تومانی برای خودروهای پلاک غیر بومی ثبت شده است.

رئیس ستاد کرونای شهرستان رودبار ادامه داد: در هفته اخیر ۱۲ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده‌اند.

عباسقلی‌زاده با اشاره به اینکه از برگزاری اجتماعات و مراسم‌های عروسی و عزا به شدت جلوگیری می‌شود، بیان کرد: در تلاش هستیم با همکاری مردم حجم مبتلایان کاهش یافته و این روند قرمز بودن شهرستان به نارنجی یا زرد و حتی سفید برسد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …