چاپ مطلب چاپ مطلب

⚡آقای روحانی وقتی بخاطر رعایت پروتکل ها به صحن مجلس نمی روید بر اساس کدام عقل و منطق در مقابل بازگشایی مدارس سکوت اختیار کردید؟؟!! همای گیلان _ بقلم سیده مریم افضلی/


اختصاصی همای گیلان:لایحه بودجه دولت در شرایطی به صحن مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی و تصویب ارسال شد که حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور کشورمان به بهانه رعایت پرتکل های کرونایی در مجلس حضور پیدا نکرد.

حسن روحانی در حالی ، به بهانه رعایت پروتکل ها از حضور در صحن مجلس شورای اسلامی امتناع کرده است که در مقابل بازگشایی مدارس و حضور فرزندان و آینده سازان این کشور به دستور وزیر منتسبش در سر کلاس های درس سکوت کرد .

آقای روحانی ، مگر به لحاظ سن و سال و درک خطرات ناشی از حضور در اجتماعات به واسطه شیوع کرونا ، نسبت به کودکی که اولین سال حضورش در مدارس را تجربه می کند ، کمتر می فهمید که حاضر به حضور در صحن مجلس که به طور یقین به واسطه حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، به بهترین نحو ضد عفونی می شود امتناع کرده اید؟؟؟

در شرایطی که بسیاری از نخست وزیران و روسای جمهور کشورهای دیگر همچون پوتین ، دائما در حال سرکشی از وضعیت مراکز درمانی کشورشان هستند، چرا شخص جنابعالی پس از شیوع کرونا ، خود را پنهان کرده اید؟؟؟!

هر چند پیدا و پنهان بودن شخص شما فرق چندانی به حال ملت نمی کند و در هر شرایط و پس از هر اتفاق تلخ و ناگواری که معیشت ملت را با مشکلات بیشتری روبه رو می کند در نهایت مدعی می شوید که صبح جمعه از آن مطلع شده اید.

آقای روحانی ، ای کاش به همین اندازه که نگران جان و سلامت خود هستید، به فکر رفع مشکلات ملت نیز بودید، همان ملتی که از صدقه سری آنان توانستید بر این جایگاه تکیه بزنید و در نهایت به واسطه عملکرد مفتضح خود موجب شده اید که در شرایط فعلی خیلی ها به دلیل رای اعتمادی که به شما برای نشستن بر روی صندلی ریاست جمهوری ایران داده اند به خودشان لعن و نفرین بفرستند.

رئیس جمهوری که نه توان مقابله با تحریم ها را دارد، نه لیاقت کنترل بازار داخلی ، و نه سواد و تخصص لازم به منظور استفاده صحیح از منابع خدادادی کشور برای رفع مشکلات معیشت مردم ، به چه کار این مردم می آید؟؟؟

آقای رئیس جمهور ، ای کاش کمی هم زندگی افرادی همچون شهید رجایی که هنوز پس از گذشت سالها از شهادتش ، ملت از وی به نیکی و احترام یاد می کنند را مطالعه می کردید.

ای کاش به خودتان کمی زحمت داده و سری به بازارها می زدید تا ببینید به واسطه عدم درایت شخص جنابعالی و دولتمردان منتصب به شما ، چه شرایط اسفناکی بر چرخه اقتصادی و معیشت مردم حاکم شده است.

بهتر است به جان رهبری دعا کنید که اگر به واسطه توصیه های ایشان نبود، خدا می داند ملت ، چه پاسخی در برابر این همه ناکارآمدی شخص جنابتان و افراد منتسب به شما می دادند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جشنواره عصر قلم/ شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “

جشنواره عصر قلم / شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “ ویژه …