چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا: اعمال مقررات سختگیرانه برای سلامت مردم در رضوانشهر

محمود قاسمی، فرماندار رضوانشهر اظهار کرد: با توجه به وضعیت شهرستان از نظر سطح رنگ‌بندی نیاز به محدودیت‌های بیشتری خواهد بود که در این خصوص اعمال مقررات سختگیرانه برای سلامت مردم را انجام خواهیم داد.


همای گیلان:محمود قاسمی، فرماندار رضوانشهر در جلسه فوق العاده ستاد مقابله با ویروس کرونا این شهرستان ضمن تبریک روز دانشجو با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری گفت: ۱۶ آذر روز دانشجو؛ روز استقلال طلبی، آزادی‌خواهی و ایستادگی نخبگان ملت و دانشجویان در برابر استعمار و استبداد بود و امروز هم نسل دانشجو با تلاش علمی در برابر تحریم‌های گسترده‌ای ظالمانه نقش آفرینی می‌کند.

فرمانده عملیاتی قرارگاه ستاد مقابله با کرونای رضوانشهر گفت: بر اساس دستوالعمل ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، این شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

قاسمی اضافه کرد: با توجه به وضعیت شهرستان از نظر سطح رنگ‌بندی نیاز به محدودیت‌های بیشتری خواهد بود که در این خصوص اعمال مقررات سختگیرانه برای سلامت مردم را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در شهرستان بیان داشت: از تیم بسیج جامعه پزشکی شهرستان در اجرای این طرح غربالگری خانه به خانه و همچنین ناظرین سلامت توسط هلال احمر شهرستان قدردانی می‌نمایم.

فرماندار رضوانشهر تاکید نمود: شهرداران، دستگاه‌های اجرایی، دهیاران و شوراهای اسلامی در اجرای طرح شهید سلیمانی نهایت همکاری لازم را با تیم‌های بسیج جامعه پزشکی شهرستان داشته باشند.

محمود قاسمی با بیان اینکه وضعیت شهرستان از نظر کالاهای اساسی در شرایط مطلوبی می‌باشد بر نظارت و تشدید بازرسی‌ها از واحدهای صنفی و بازار تاکید کرد.

فرماندار رضوانشهر در ادامه به مردم شریف شهرستان توصیه نمود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی بگیرند و از دورهمی‌ها و تجمعات پرهیز نمایند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …