چاپ مطلب چاپ مطلب

‍ شهردار لنگرود گفت: خبرنگاران به عنوان صدای مردم، حق مطالبه گری دارند

‍ ‍

اختصاصی همای گیلان، به گزارش خبرنگار ما از لنگرود، در نشست صمیمی رسانه ها و مدیران فضای مجازی که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، مهندس سید مهدی رجایی “شهردار لنگرود” خبرنگاری را حرفه شریفی عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه ها یکی از مهم ترین و با ارزش ترین وسیله آگاهی رسانی افکار عمومی هستند.

وی افزود: خبرنگاران با رصد دقیق، همه فعالیت های شهرداری لنگرود را به صورت شفاف و مسائل موجود را مطرح و ما را در حل نکات مغفول مانده یاری کنند.

رجایی با اشاره به اینکه خبرنگاران به عنوان صدای مردم، حق مطالبه گری دارند، افزود: خبرنگاران باید بتوانند بارعایت اصل بی طرفی و امانتداری اخبار را انتشار و اعتماد عمومی را جلب کنند.

شهردار لنگرود با تقدیر از فعالین رسانه ای ومجازی گفت: خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی شبانه روز برای روشنگری و فرهنگ سازی جامعه تلاش می کنند.

وی ادامه داد: سریعتر رسیدن خبر نتیجه مثبت تری به بار خواهد داشت و در این باب قدردان زحمات خبرنگاران هستیم.

در پایان‌ مهندس رجایی خواستار امنیت بیشتر برای شغل خبرنگاری و حمایت از آنان شد.

به گزارش همای گیلان در طول نشست های خبری شهرستان، این نخستین نشست جمعی رسانه ها و مدیران فضای مجازی به میزبانی فرماندار شهرستان لنگرود صورت گرفته است.

شایان ذکر است: این نشست روز دوشنبه ( ١٧ آذر ماه ٩٩) با حضور فرماندار، معاونین، بخشداران و شهرداران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جانشین سپاه ناحیه شهرستان لنگرود و فعالان رسانه ای و مجازی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

گزارش از سید صادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …